بیتا ذبیحیان اولین بانوی بابلسری در تیم ملی وزنه برداری
بیتا ذبیحیان بابلسری در دسته ۶۴ کیلوگرم و سیده زهرا حسینی چمستانی در دسته ۵۹ کیلوگرم نمایندگان استان مازندران در اولین اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان در سال ۱۴۰۲ هستند.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ 26 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، بیتا ذبیحیان به عنوان اولین بانوی بابلسری به اردوی تیم ملی وزنه برداری دعوت شد.

او پس از درخشش و کسب عنوان نایب‌قهرمانی در اولین دوره رقابت های وزنه‌برداری نوجوانان دختر کشور که شهریور سال ۱۴۰۱ در خرم آباد برگزار شد به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد. 

دو بانوی وزنه بردار مازندرانی ملی پوش شدند  

این وزنه بردار خوش آتیه زیر نظر دایی اش مبین رمضان پور در بابلسر تمرین می کند.

بیتا ذبیحیان بابلسری در دسته ۶۴ کیلوگرم و سیده زهرا حسینی چمستانی در دسته ۵۹ کیلوگرم نمایندگان استان مازندران در اولین اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان در سال ۱۴۰۲ هستند.

اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان با حضور ۲۱ وزنه‌بردار از هفتم فروردین تا سیزدهم اردیبهشت ماه در مهدی‌شهر استان سمنان برگزار خواهد شد.

معصومه السادات بابایی، مینا عصفوری و سعیده عبدالملکی مربیان تیم ملی در این اردو هستند.

آنیتا فیضی از کردستان در دسته ۴۹ کیلوگرم، پوپک بسامی از کرمانشاه، ریحانه کریمی از خراسان رضوی، عسل بهادری از خوزستان، غزل حسینی از خراسان رضوی، سیده زهرا حسینی از مازندران در دسته ۵۹ کیلوگرم، فاطمه کشاورز از فارس، آیدا علایی از خوزستان، غزاله حسینی از خراسان رضوی، هانیه شریفی از اصفهان، بیتا ذبیحیان از مازندران در دسته ۶۴ کیلوگرم، فروغ یونسی از بوشهر، الهه رزاقی از زنجان، ابریشم ارجمندخواه از تهران، لعیا کریمی از البرز در دسته ۷۱ کیلوگرم، عسل کدخدایی از همدان در دسته ۷۶ کیلوگرم، پریسا نورعلی از البرز، سیده الهام حسینی از لرستان و کیژان مقصودی از کردستان در دسته ۸۱ کیلوگرم، زینب شیخ حسن ارباب از البرز در دسته ۸۷ کیلوگرم و فاطمه یوسفی از فارس در دسته ۸۷+ کیلوگرم، نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان هستند. 

خبر مجید غلامی

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار