استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام بیان داشت : پارسال میزان اشتغال تعهد شده برای این استان حدود ۶ هزار و ۶۷۱ نفر بود که تا پایان سال بیش از ۱۷ هزار شغل بر اساس آمارهای قابل رصد و استناد در این استان حاصل شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ 26 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا افزود : : امیدواریم با هم افزایی همدیگر بتوانیم با قدرت بیشتری در راستای خدمت صادقانه به مردم گام برداریم.

وی گفت :  استان ایلام از این منظر در بین استان های کشور رتبه نخست را بدست آورد که نقش عموم دستگاه ها و بانک های عامل در این زمینه شایسته قدردانی است.

بهرام نیا ادامه داد : سال گذشته با وجود همه فراز و فرودها در حوزه اشتغال موفقیت نسبی حاصل شد ، بخشی از کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه فعالیت بازگشتند ولی همچنان با نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی مطرح کرد :  اعتقاد دارم ایلام می‌تواند در حوزه نفت و گاز به عنوان پارس غربی مطرح شود و در سال های آتی به یکی از استان‌های برخوردار کشور تبدیل شود.

استاندار ایلام از راه اندازی میدان میوه و تره بار در مرکز استان در آینده ای نزدیک خبر داد و  گفت : این مرکز در ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به دست مصرف کننده نقش بسزایی ایفا می کند.

وی مطرح کرد : سرمایه گذاری یکی از اصلی ترین شاخص های بهبود فضای کسب کار است ، مدیران بستر را برای ورود سرمایه گذاران فراهم کنند ، فضای کسب و کار ۱۱ شاخص دارد که مدیران حوزه اقتصادی استان باید در این حوزه ها فعال شده و در راستای بهبود آن برنامه ریزی کنند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار