شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی آماده خرید دام های مازاد تولیدکنندگان استان است.
کد خبر: ۱۰۹۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ 26 March 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : به منظور کنترل نوسانات قیمت و تنظیم بازار گوشت قرمز گوسفندی و گوساله در بازار، شرکت پشتیبانی امور دام استان آماده خرید دام های مازاد تولیدکنندگان استان است.

خسرو شهبازی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان با اعلام این خبر، افزود: محصولات خریداری شده در سردخانه های استان نگهداری و برای حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم قیمت گوشت قرمز در بازار به توزیع گوشت قرمز منجمد در سطح استان اقدام می شود.

وی با تاکید بر تشدید بازرسی ها و نظارت بر تنظیم بازارکالاهای اساسی بیان کرد: آغاز سال نو و با فاصله اندک آغاز ماه مبارک رمضان سبب به اوج رسیدن میزان مصرف کالاهای اساسی می شود  که نیاز است، بازرسی ها و نظارت بر تنظیم بازارکالاهای اساسی افزایش یابد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد: مجموعه برنامه‌ریزی‌ها موجب شود تا فضای بازار آرام باشد و دسترسی شهروندان عزیز و مردم به کالاها با قیمتی نازل‌تر از قیمت بازار، توسط تولید کنندگان انجام شود.

وی ادامه داد: کالاهای تنظیم بازاری مانند مرغ، گوشت، برنج و ... در نمایشگاه های عرضه مستقیم ارائه می‌شود و همچنین این کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه می‌شود.

در ادامه جلسه قیمت سایر اقلام اساسی از قبیل حبوبات و لبنیات ، سیب و پرتقال در بازار مصرف بررسی  شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار