رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام؛
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام اظهار داشت : یک هزار و ۲۷ نفر امسال طی فرآیند آزمون در هفت دستگاه اجرایی به کارگیری می شوند.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 28 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ امین دوست محمدی گفت : این افراد از طریق آزمون رسمی و کسب امتیاز برتر در هفت دستگاه اجرایی بکارگیری می شوند.

وی  مطرح کرد : استانداری، دادگستری، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ثبت اسناد املاک دستگاه‌‎های اجرایی دارای مجوز استخدام استان ایلام هستند.

دوست محمدی افزود :  یکی از مزیت های آزمون های مورد نظر برای جذب این تعداد، تعیین شرایط در قالب طرح هایی چون زین الدین ، طرح قدوسی، باهنر و سعدی است.

وی خاطرنشان کرد :  در قالب این طرح ها بر تخصص، رعایت رویکردهای عادلانه در جذب نیروهای متخصص و شایسته به دلیل اختصاصی بودن طرح ها برای هر دستگاه اجرایی تاکید شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت :  نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام بر محدودیت ایجاد شده در جذب نیروی انسانی خارج از فضای رقابت، برای تقویت بخش های تخصصی دستگاه های اجرایی به دلیل خلاء قابل تامل ایجاد شده، در این آزمون ها افزایش خواهد یافت./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار