فرمانده انتظامی سیروان:
فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرده فروش موادافیونی دستگیر و ۳۰ بسته موادمخدر کشف شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 28 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ عزت اله نوری در تشریح این خبر اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع موادافیونی توسط فردی سابقه دار در یکی از مناطق شهرستان، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چند روز تحقیقات وبا شگردهای خاص پلسی سرانجام مخفیگاه متهم را شناسایی و تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پرونده پس از اطمینان از صحت موضوع روز گذشته با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۳۰ بسته موادمخدر صنعتی آماده توزیع و مقادیری قرص غیر مجازکشف و ضبط کردند.

سرهنگ نوری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی ادامه داد :مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر را از اولویت های اصلی برنامه های پلیس مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار