شهردار اراک گفت: بزرگ‌ترین پیاده‌راه شهر از پارک شهدای گمنام تا نوار جنگلی الهیه به طول ۱۴۰۰ متر و عرض ۳۰ متر احداث خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 28 March 2023

 

به گزارش تابناک مرکزي، علیرضا کریمی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ اقدامات گسترده‌ای در سطح منطقه انجام شد، افزود: پیمانکارانی که برای سنگ‌فرش و جدول‌گذاری انتخاب شدند، به رفع نقایص معابر پرداخته و بلوارهای شهدای دولت و قدس را سنگ‌فرش کردند.
وی با بیان اینکه نیروهای امانی منطقه ۱۰۰ نیمکت و ۳۰۰ دال بتنی را در سطح منطقه نصب کرده‌اند یادآورشد: سال گذشته ۱۱ کیلومتر به مسیرهای دوچرخه‌سواری شهر افزوده شد.
شهردار اراک افزود: سال گذشته پارک تخصصی شطرنج و پارک تریال احداث شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت و پارک دیدار در انتهای بلواری شهدای دولت نیز در دست ساخت است.
دکتر کریمی تصریح کرد: توسعه مسیر کف‌فرش بلوار شهدای دولت از دیگر اولویت‌های منطقه است، در نظر داریم ضلع شرقی این بلوار را به پیاده‌رو تبدیل کنیم که این طرح مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در صدد هستیم در بلوار ورزش، مسیر سبز زندگی مخصوص پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری ایجاد کنیم، گفت: معاون شهرسازی با همکاری مشاور در حال طراحی این پل است و در صورت تکمیل طرح، عملیات اجرایی آن آغاز و بزرگترین پیاده‌راه اراک از پارک شهدای گمنام تا نوار جنگلی الهیه به طول ۱۴۰۰ متر و عرض ۳۰ متر احداث خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار