کد خبر: ۱۰۹۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵ 29 March 2023

به گزارش تابناک مازندران از ورزش سه ، در حالی که تنها دو روز دیگر حکم پرونده استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال اجرایی می شود ، هیچ عمل مثبتی در این مورد انجام نشده است.

اما شوک بزرگ بعدی که به هواداران استقلال وارد می‌شود، مربوط به دیگر پرونده‌های باشگاه است. حتی در صورت پرداخت طلب استراماچونی، آبی‌ها چند پرونده دیگر دارند که رأی قطعی آن‌ها صادر شده است. نکته جالب اینکه چند مورد از این پرونده‌ها، به بازیکنان ایرانی مربوط می‌شود که به AFC شکایت کرده و رأی قطعی آن‌ها صادر گردیده است.


سیداحمد موسوی بازیکن دو فصل پیش استقلال و فعلی نساجی یکی از نفراتی است که به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده و رأی آن قطعی است. رأی پرونده لئاندرو پادوانی نیز صادر شده است. پرونده‌های استقلال به همینجا محدود نمی‌شود چرا که باشگاه‌های سانتاکلارا و شباب الاهلی نیز بابت انتقال محمد محبی و مهدی قایدی به جمع آبی‌ها، از استقلال شکایت کرده‌اند که البته از آنجایی که پرونده‌های سانتاکلارا و شباب الاهلی پس از ددلاین 31 دسامبر 2022 بوده، پرداخت این بدهی‌ها به دو فصل بعد موکول می‌شود و جزو بدهی‌های استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان 2023 – 2024 به شمار نمی‌رود و حداقل از این بابت، خیال آبی‌پوشان کمی راحت تر است.


نکته عجیب اینکه استقلال چهار پرونده باز دیگر در داخل ایران دارد که کمیته تعیین وضعیت رأی خود را صادر کرده و آبی‌ها به پرداخت مبالغی محکوم شده‌اند که پرونده عرفان باقری یکی از آن‌هاست و با وجود اینکه این پرونده مبلغ ناچیزی است، اما هنوز پرداخت نشده است.


طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه، مشخص شد که کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با باشگاه استقلال مکاتبات لازم را انجام داده و اخطار نهایی را نیز برای آبی‌ها صادر کرده است و مدیران باشگاه در جریان این مسئله هستند که علاوه بر پرونده استراماچونی، آن‌ها چندین پرونده باز دیگر نیز در فیفا و AFC دارند و تا زمانی که این بدهی‌ها پرداخت نشود، آن‌ها قادر به حضور در لیگ قهرمانان آسیا نخواهند بود 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار