معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان کرمانشاه از برپایی ۲۷۶ غرفه صنایع‌دستی، سوغات و سیاه چادر در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 29 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران امین کوگانی معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز بکار نمایشگاه‌های صنایع دستی کرمانشاه از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱، گفت : در نوروز امسال تلاش کردیم تا در ورودی همه شهر‌های استان نمایشگاه‌های صنایع‌دستی را برپا کنیم.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاق بستان، بیستون، معبد آناهیتا، سراب هرسین، امامزاده احمد سنقر و دربند صحنه از دیگر مناطقی هستند که نمایشگاه‌‎های صنایع‌دستی را در آن‌ها برپا کرده‌ایم.

وی تعداد کل غرفه‌های صنایع‌دستی، سوغات و سیاه چادر را در سطح استان ۲۷۶ غرفه اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۶۵ غرفه را صنایع‌دستی، ۴۰ غرفه سوغات و ۷۳ مورد هم سیاه چادر تشکیل داده است.

کوگانی اضافه کرد: در شهر پاوه هم یک غرفه فروش اینترنتی محصولات صنایع‌دستی شهرستان راه‌اندازی شده‌است.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی کرمانشاه، تولیدات هنرمندان استان عرضه شده‌است، اعلام کرد: خوشبختانه در روز‌های گذشته شاهد استقبال بسیار بالای گردشگران از این نمایشگاه‎‌ها بویژه در مناطقی همچون طاق‌بستان هستیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار