معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خوزستان از شرکت بیش از ۶ هزار فرهنگی خوزستانی در طرح "شناسایی معلمان نمونه" خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 29 March 2023

عزیزالله آروین با اشاره به شیوه متفاوت برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در سال جاری اظهار کرد: امسال برای بزرگداشت مقام معلم طرحی به نام‌ "شناسایی معلمان نمونه" راه اندازی شده است. آغاز این طرح از نیمه اسفندماه پارسال بوده است و در مرحله مدرسه‌ای ۶ هزار و ۴۴۱ معلم شرکت کردند.

وی افزود: در مرحله مدرسه‌ای از نظر سنجی دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها و عملکرد معلم در طول سال تحصیلی برای ارزیابی استفاده می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: چهار هزار و ۴۰۶ معلم بعد از این مرحله وارد بخش منطقه‌ای شده‌اند و تعدادی دیگری از این معلم‌ها بعد از ارزیابی وارد مرحله استان و کشوری می‌شوند. هنوز اطلاعات ارزیابی دو مرحله پایانی تعیین نشده است.

آروین افزود: یک هزار و ۴۸۰ ارزیاب کار ارزیابی معلم‌های شرکت کننده در این طرح را بر عهده دارند.

بنا بر اعلام آموزش و پرورش خوزستان، وی با اشاره به هدف از اجرای این طرح گفت: این طرح با هدف شناسایی و معرفی و تجلیل از معلمان نمونه برگزار شده است. از دیگر اهداف این طرح تقویت خودباوری، ایجاد انگیزه در معلمان، شناسایی و معرفی معلم‌نمونه به عنوان الگوی تقویت جایگاه اجتماعی آنان است. تجلیل از معلمان نمونه معرفی شده در این طرح در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار