رئیس کمیته امداد کلاردشت گفت: مشترکان محترم صندوق صدقات در این بخش طی۱۲ ماهه گذشته مبلغ ۳میلیارد و سیصد میلیون ریال صدقه به نیازمندان پرداخت کردند
کد خبر: ۱۰۹۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ 29 March 2023

به گزارش تابناک مازندران، عیسی احمدی زاده اظهار داشت :

مشترکان محترم صندوق صدقات در این بخش طی۱۲ ماهه گذشته مبلغ ۳میلیارد و سیصد میلیون ریال صدقه به نیازمندان پرداخت کردند.

وی با اشاره به طرح اکرام و محسنین عنوان نمود : ۷۴۰ نفر حامی فعال ، حمایت ۱۲۹ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین (نیازمندان غیر ایتام) دراین بخش را به عهده دارند و در بخش های معیشت ،تحصیلی، مسکن ، جهیزیه و..مستقیما به فرزندان معنوی خود معادل یازده میلیارد و دویست میلیون ریال به صورت نقدی و کالا کمک کردند.

رئیس کمیته امداد کلاردشت با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان دبیر خانه زکات در زمینه فرهنگ سازی ،جمع آوری و ثبت زکات نیز فعالیت دارد بیان داشت: معادل دو میلیارد و هشتصد میلیون ریال نیز در سر فصل زکات جمع آوری شده است.

احمدی زاده افزود: سایر درآمدها در سرفصل هایی مانند جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، عمران و مسکن مددجویان، درمان مددجویان، قرض ماندگار، جهیزیه نوعروسان، اشتغال مددجویان، کمک به دانش آموزان و دانشجویان، کمک به آسیب دیدگان از حوادث و بلاهای طبیعی و ... جمعا به مبلغ بیست و یک میلیارد وهفتصد میلیون ریال جمع آوری و بین نیازمندان شهرستان توزیع گردید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، کمیته امداد در واقع حلقه اتصال اغنیاء و فقراست تا نیازهای مددجویان را احصاء کرده و متناسب با توان و اعلام آمادگی خیران این مشکلات را برطرف کند گفت: قدردانی از خیرین و اجر و پاداش واقعی خدمت به نیازمندان در درگاه الهی محفوظ و نصیب همه خدمتگزاران خواهد شد.

خاطرنشان می شود: در کلاردشت ۱۶۲۴ نفرتحت حمایت امداد هستند وازخدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: زارعی 

 

 

پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک توسط مردم نیک اندیش شهرستان کلاردشت  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار