همزمان با اختتامیه ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی دهلران از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۱۱۰۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ 27 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی دهلران با اجرای 10 گروه نمایشی در شامگاه جمعه 5 خرداد ماه با حضور مدیر کل ارشاد اسلامی استان ایلام، فرماندار دهلران، جمعی از مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم در محل فرمانداری دهلران برگزار شد.

مراسم اختتامیه جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی ساعت 20 آغاز شد و نفرات برتر به شرح ذیل معرفی شدند:

هئیت داوران ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی دهلران از میان 10نمایش اجرا شده، نمایش" 370 شهروند نمونه" از فلاورجان به جشنواره بین الملی تئاتر فجر و نمایش" تنهای تنها" از تهران به جشنواره سراسری مقاومت 1402 بدون اولویت معرفی نمودند.

بخش کارگردانی :

رتبه اول کارگردانی نمایش به همراه دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به کارگردانی نمایش "370شهروند نمونه" محمد راد مهر از فلاورجان اهدا شد.

رتبه دوم کارگردانی نمایش به همراه هدیه نقدی به کارگردان نمایش "تنهای تنها" آدینه رحیم نژاد از تهران اهدا گردید.

رتبه سوم کارگردانی نمایش به همراه هدیه نقدی نیز به کارگردان نمایش "لا لایی های ننه ایران" حسنی قبادی از ایلام تعلق گرفت.

بازیگر زن :

هیئت داوران ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابان شریانی از میان ده‌ها اثر اجرا شده بازیگران منتخب خود را به این شرح معرفی کردند:

رتبه اول به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و هدیه نقدی به بازیگر زن نمایش" قهرمان کیست" مارال ایزد بخش از بوشهر اهدا گردید.

رتبه دوم به همراه هدیه نقدی به بازیگر زن نمایش" فرزند ایران" آرزو علیپور از لاهیجان تعلق گرفت.

بخش بازیگر مرد :

عنوان لوح تقدیر به همراه هدیه نقدی به بازیگران نمایش "شرهانی" بهنام کاوه از آبادان و نمایش" مادران جنگ" مختار محمدی از کردستان اهدا گردید.

رتبه اول به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره هدیه نقدی بازیگر مرد نمایش" ۳۷۰ شهروند نمونه" محمد رادمهر از فلاورجان اهدا شد.

رتبه دوم مشترک به همراه هدیه نقدی نیز به بازیگران مرد نمایش "وطن و تن" سید پویا امامی از اصفهان و نمایش" لالایی های ننه ایران" احمد صمیمی از ایلام تعلق گرفت.

رتبه سوم مشترک به همراه هدیه نقدی به بازیگران مرد نمایش" فرزند ایران" احمد شریفی از لاهیجان و نمایش "نترس آبها مهربانند" مالک آبسالان از دهلران اهدا گردید.

بازیگر خردسال :

عنوان لوح تقدیر به همراه هدیه نقدی به بازیگر خردسال نمایش" مادران جنگ" هاولان محمدی از کردستان اهدا شد.

عنوان برگزیده به همراه دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی نیز به بازیگر خردسال نمایش" تنهای تنها" اسرا سادات حسینی از تهران تعلق گرفت.

عنوان لوح تقدیر به هدیه نقدی به منظور اجرای هماهنگی و در خدمت اجرا به گروه حامد نظامی، علیرضا تاجیک، حسین کاظمی، سیده بهار حسینی و اسرا سادات حسینی اهدا گردید.

چهره پردازی :

هیئت داوران ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی از میان ۱۰ نمایش اجرا شده در این جشنواره در بخش چهره پردازی پس از بررسی آثار منتخبی را شایسته تقدیر ندانستند.

طراحی لباس :

در بخش طراحی لباس، لوح تقدیر به همراه هدیه نقدی به نمایش" فرزند ایران" امین امینی از شهرستان لاهیجان اهدا گردید.

عنوان برگزیده طراحی لباس با اهدای دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی نیز به نمایش" تنهای تنها" آدینه رحیمی نژاد از تهران تعلق گرفت.

موسقی:

هیئت داوران در بخش گروه موسیقی پس از بررسی آثار منتخبی را شایسته تقدیر ندانست.

عنوان برگزیده موسیقی نمایش به همراه دیپلم افتخار تندیس جشنواره و هدیه نقدی به گروه موسیقی نمایش" فرزند ایران " به محمد نادری از لاهیجان اهدا گردید.

همچنین دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و هدیه نقدی به گروه موسیقی نمایش " لالایی های ننه ایران" علی خاتمی از ایلام نیز اهدا شد.

بروشور:

لوح تقدیر به همراه هدیه نقدی به طراح اعلان و برنوشت نمایش "۳۷۰ شهروند نمونه" فرشته امینی از فلاورجان اهدا شد.

عنوان برگزیده به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و هدیه نقدی به طراح اعلان و برنوشت نمایش "جایی همین نزدیکی"فاطمه جان بزرگی از دورود تعلق گرفت.

طراحی فضا :

لوح تقدیر به همراه هدیه نقدی به طراحی فضای نمایش "جایی همین نزدیکی "به آرش رضایی از درود تعلق گرفت.

رتبه اول به همراه دیپلم افتخار تندیس جشنواره هدیه نقدی به طراحی فضای نمایش" تنهای تنها" مجتبی خلیلی تعلق گرفت.

رتبه دوم به همراه هدیه نقدی به طراحی فضای نمایش "فرزند ایران" آرزو علیپور از لاهیجان اهدا شد.

رتبه سوم و هدیه نقدی نیز به طراحی فضای نمایش "نترس و مهربان" مالک آبسالان از دهلران اهدا گردید.


طرح و ایده :

رتبه اول، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به طرح و ایده نمایش، "فرزند ایران" محمد جعفری از لاهیجان اهدا شد.

رتبه دوم طرح و ایده نمایشی ، به همراه هدیه نقدی به نمایش "وطن و تن" مجتبی خلیلی از اصفهان تعلق گرفت.

رتبه سوم مشترک طرح و ایده نمایشی ، به‌همراه هدیه نقدی به طرح و ایده نمایش های "لالای های ننه ایران" حسنی قبادی از ایلام و نمایش "370 شهروند نمونه" مصطفی جعفری جوزانی از فلاورجان اهدا گردید.

جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی و به میزبانی دهلران از سوم تا پنجم خرداد 1402 با اجرای 10 نمایش خیابانی با حضور 80 هنرمند از نقاط مختلف کشور جمعه شب به کار خود پایان داد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار