مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در اختتامیه ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی گفت: شما از هنر خود برای شهدا استفاده کردید و این ستودنی است.
کد خبر: ۱۱۰۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ 27 May 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی هوشمند در  اختتامیه ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی اظهار داشت : این آغاز ایستگاه هفتمین جشنواره تئاتر شرهانی خواهد بود.

وی افزود: از هم افزایی،تعامل و هماهنگی و حمایت شورای تامین دهلران،معتمدین و بزرگان و خانواده های معزز شهدا،امام جمعه دهلران و مسئولان در برگزاری این جشنواره ملی قدردانی می کنم.

هوشمند بیان داشت : از ۸ استان کشور ۱۰ اثر به جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی راه یافت که از میان این آثار یک اثر به جشنواره فجر و یک اثر نیز به جشنواره مقاومت راه خواهد یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با تقدیر از حیدر رضایی دبیر جشنواره تئاتر ملی شرهانی، خاطرنشان کرد: امسال توانستیم دبیر خانه دائمی تئاترشرهانی در دهلران را به همت فرماندار ویژه شهرستان، نماینده مجلس و وزیر ارشاد راه اندازی کنیم که این کاری بزرگ و ارزشمند است.

ارسال 52 اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی

دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی با بیان اینکه جشنواره ملی ئئاتر شرهانی تخصصی ترین جشنواره ویژه دفاع مقدس در ایران است، گفت: ۵۲ اثر نمایشی به این جشنواره از نقاط مختلف کشور ارسال شد.

حیدر رضایی نیز در این اختتامیه جشنواره اظهار داشت: به گفته رهبر انقلاب تئاتر یک منبر است و از هزار منبر نیز بالاتر است.

وی به آثار ارسال شده به دبیرخانه جشواره اشاره کرد و افزود: ۵۲ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از مرحله بازبینی، ده اثر فاخر به مرحله‌ی اجرا رسیدند.

دبیر ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شرهانی ضمن تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استقرار دائمی جشنواره شرهانی در دهلران بیان داشت: جشنواره ملی ئئاتر شرهانی تخصصی ترین جشنواره ویژه دفاع مقدس در ایران است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار