معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری تب مالت، روند مایه کوبی دام های استان ایلام باید تسریع پیدا کند.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ 31 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدسبحان حسنی  در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان اظهار کرد: مصوبات شورای پدافند غیرعامل در استان لازم الاجرا هستند و تمامی دستگاه های اجرایی به مصوبات و اجرای آنها توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به روند افزایشی بیماری تب مالت در استان، افزود: به منظور پیشگیری از این بیماری، سازمان دامپزشکی استان روند واکسیناسیون دام ها را تسریع دهد، همچنین دانشگاه علوم پزشکی در بحث آموزش های عمومی توجه لازم را در این زمینه داشته باشد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: یکی دیگر از مهمترین مصوبات شورای پدافند غیرعامل استان، بحث صرفه جویی در مصرف آب و برق در استان بوده است.

حسنی افزود: تمامی دستگاه ها ملزم به صرفه جویی در مصرف برق هستند، در این زمینه شرکت برق استان ملزم به پایش مصرف برق ادارات است.

وی عنوان کرد: توسعه پنل های خورشیدی برای صرفه جویی و استفاده بهینه از انرژی برق باید در دستور کار دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام نیز با اشاره به الزام دستگاه های اجرایی استان به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق، افزود: شرکت برق تمامی ادارات را به صورت مستمر برای مصرف برق مورد پایش قرار می دهد.

ولی الله ناصری بیان کرد: ناترازی تولید و مصرف از چالش های حوزه برق است، هرچند امسال نیز مانند سال گذشته برنامه ای برای خاموشی های با برنامه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تمامی ادارات استان در ساعات غیر اداری ملزم به کاهش ۶۰ درصدی مصرف برق هستند، در صورت رعایت شدن مصرف برق در ادارات، شرکت برق اقدام به قطع برق دستگاه مربوطه می کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار