کد خبر: ۱۱۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 15 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، همایش تجلیل از فعالان رسانه ای حوزه اجتماعی روز چهارشنبه در مجتمع هنری ارشاد برگزار شد و نفرات برتر بخش های خبر و گزارش خبری و توصیفی با موضوعات ارتقای سرمایه اجتماعی، رضایت مندی عمومی، مشارکت و نشاط اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی معرفی شدند.
در این آیین رقیه کاظمی از خبرگزاری ایسنا، مهدی کاکاخانی از هفته وریا، حمزه عبدالهی پور از هفته نامه نجوا، خلیل کمربیگی از هفته نامه مانشت و سعید بگ نظری از هفته نامه آلامتو با کسب عناوین برتر بخش گزارش خبری و توصیفی موفق به دریافت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی شدند.
همچنین آرزو جمالوندی از نشریه افق نو، آزاده خرم از خبرگزاری ایرنا، محمد زمانی از خبرگزاری ایسنا، حسین اکبری از خبرگزاری ایکنا، هدی علی نژاد از سایت ایلام پویا و رضا رستمی از هفته نامه مانشت با کسب عناوین برتر بخش خبر، لوح تقدیر و هدیه نقدی جشنواره را دریافت کردند.
همچنین در این آیین از علی کاوری هفته نامه پیغام ایلام، پژمان مهدوی فر خبرگزاری فارس، رمضان نوری و مجتبی کاور خبرگزاری مهر، حمید حیدرپناه و فرج الله صیدمحمدی سایت عصر ایلام، غلامرضا محمد مرادی روزنامه قدس، سید حرمت الله موسوی مقدم و ناهید ابراهیمی خبرگزاری ایرنا، حیدر داوودی سایت غرب آنلاین، فاطمه عبداللهی خبرگزاری کرد پرس و سمیه آذر مهر خبرگزاری برنا نیز بعنوان خبرنگاران فعال این حوزه لوح تقدیر و هدیه نقدی جشنواره را دریافت کردند.
برای شرکت در این جشنواره 300 اثر از خبرنگاران رسانه های استان به دبیرخانه ارسال شد که توسط بهروز سپیدنامه و کیومرث کوهی این آثار داوری شدند.
مدیرکل بهزیستی ایلام در این آیین رسانه ها و اصحاب قلم را سرمایه های اجتماعی جامعه دانست و گفت: رسانه ها بعنوان افرادی مسوولیت پذیر، مهمترین ابزار پیشگیری از آسیب های اجتماعی محسوب می شوند.
شهریار مهردادی اظهار کرد: اصحاب رسانه باید با نگاه واقع بینانه با پرهیز از انتقادات بی هدف مسایل و آسیب ها را آن طور که هست مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.
وی موضوع آسیب های اجتماعی را در کشور مهم دانست و افزود: رسانه ها نقش مهمی ارتقای آگاهی و دانش مردم برای کاهش آسیب های اجتماعی بر عهده دارند.
این همایش با مشارکت اداره کل بهزیستی ایلام و اداره کل امور اجتماعی استانداری ایلام برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار