توسط ایلامیهای مقیم تهران صورت گرفت:
در ادامه ی برگزاری سلسله برنامه های فرهنگی و ورزشی ایلامیان مقیم تهران، روز جمعه مراسم گردهمایی و پیاده روی جهت گرامی داشت «یاد و خاطره ی شهدای استان و حماسه ی آزادسازی میمک» در اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 16 January 2016

در ادامه ی برگزاری سلسله برنامه های فرهنگی و ورزشی ایلامیان مقیم تهران،  روز جمعه مراسم گردهمایی و پیاده روی جهت گرامی داشت «یاد و خاطره ی شهدای استان و حماسه ی آزادسازی میمک» در اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس  تهران برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام،این برنامه که با حضور جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس، روحانیون، مدیران و فعالان فرهنگی ایلامی مقیم تهران برگزار شد، پس از انجام پیاده روی در نشستی صمیمی، ضمن تبادل نظر بین حاضران و تاکید بر دوری از هرگونه اقدامات سیاسی و جناحی، در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در راستای معرفی بیشتر و کمک به توسعه ی استان تلاش کنند.

در این نشست ضمن ارائه ی گزارشی از روند ساخت مسجد ایلامی های مقیم مرکز در غرب تهران که با مساعدت همشهریان و نهادهای فرهنگی با پیشرفت خوبی مواجه شده، تکمیل آن را نیازمند کمک سازمان ها و خیرین دانستند.

برنامه ریزی برای ثبت هیات مذهبی و تشکل فرهنگی ایلامیان، اختصاص سالن اجتماعات مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر جهت برگزاری نشست های تخصصی، تشکیل گروه کوهنوردی، تاسیس صندوق قرض الحسنه جهت کمک به نیازمندان، اجرای فعالیت های هنری و رسانه ای و... از دیگر مصوبات این نشست بود.

همچنین مقرر گردید برنامه ی شب شعر و خاطره جهت گرامی داشت یاد شهدای استان و نقش مردم ایلام در دفاع مقدس با حضور فرماندهان و شاعران برجسته ی ایلامی و کشوری در اواخر بهمن ماه امسال در فرهنگسرای گلستان برگزار شود.

در پایان این برنامه با قرائت فاتحه و ذکر خاطراتی از شهدا و حماسه ی آزادسازی میمک، یاد و خاطره ی شهدای استان، دلیرمردان عشایر و همه ی رزمندگانی که در این حماسه ی بزرگ نقش داشتند گرامی داشته شد.

گفتنی است که ایلامیان مقیم تهران، از چندی پیش با تشکیل یک گروه در فضای مجازی، ضمن ایجاد همدلی و هماهنگی بیشتر، تلاش نموده اند بیش از گذشته جهت استفاده از ظرفیت هایشان در راستای انجام کارهای گروهی و کمک به توسعه ی استان ایلام گام بردارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار