مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام، گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران بود که باعث شد ملت ایران در اوج اقتدار و آگاهی، برجام را به فرجام رساند
کد خبر: ۱۶۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 19 January 2016
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام، گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران بود که باعث شد ملت ایران در اوج اقتدار و آگاهی، برجام را به فرجام رساند.

به گزارش تابناک ایلام از اداره روابط عمومی آموزش‌وپرورش این استان، به مناسبت پیروزی  اجرای برجام و دستاوردهای توافق هسته‌ای، زنگ اقتدار ملی با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش، معاون پرورشی و فرهنگی استان، مسئولان اجرایی و مسئولین آموزش‌وپرورش شهرستان طی مراسم باشکوهی در محل دبیرستان متوسطه ولایت شهر ایلام برگزار شد.

 

علی بیرانوند، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در این آیین ضمن تبریک اجرای برجام، رفع و حذف تحریم‌های ظالمانه، گفت: امروز روز بزرگی برای ملت ایران است، روزی که سایه تحریم ظالمانه از کشور عزیزمان رخت بربست و ایران اسلامی، سربلند و مقتدر و عزتمند از آزمون جهانی پرونده هسته‌ای بیرون آمد.

 

 وی، افزود: رفع تحریم‌های ظالمانه، حاصل تلاش گسترده و پایمردی دولت‌مردان و ملت شریف ایران در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری، مدیریت ریاست محترم جمهوری و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران بود که باعث شد ملت ایران در اوج اقتدار و آگاهی، برجام را به فرجام رساند.

 

همچنین در حاشیه جلسه‌ کمیته برنامه‌ریزی جشن‌های هسته‌ای با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین از سرود تولیدی «با تمامی غرور» رونمایی شد.

 

با تمامی غرور، سروده آقای قدرت ملکی شاعر جوان و فرهنگی استان که مضمونی حماسی و ملی در رابطه باهمت اعضای دیپلماسی سروده شده با صدای خواننده‌ استانی آقای محمدجواد شوهانی بر روی این اثر آن را ماندگار نمود.

 

علی بیرانوند مدیرکل آموزش‌وپرورش در آیین رونمایی از این سرود ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این اثر، گفت: ماندگاری و جذابیت این رونمایی به دلیل مصادف شدن آن با جشن‌هایی است که در سراسر کشور در حال برگزاری است.

 


شایان‌ذکر است به همت معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان دانش‌آموزی استان این سرود در قالب لوح فشرده در اختیار کلیه‌ی مدارس قرار گرفت 


منبع:شبستان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار