رییس اداره استاندارد مهران :
رییس اداره استاندارد مهران گفت: 79 هزار تن کالای استاندارد در 10 ماه گذشته از مرزبین المللی مهران به کشور عراق صادر شده است.
کد خبر: ۱۶۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 24 January 2016
 رییس اداره استاندارد مهران گفت: 79 هزار تن کالای استاندارد در 10 ماه گذشته از مرزبین المللی مهران به کشور عراق صادر شده است.

به گزارش تابناک ایلام"جعفر فرهادبیگی" روز یکشنبه افزود: این میزان کالای استاندارد پس از نظارت و کنترل مستمر کارشناسان و بررسی یک هزار و 845 پرونده صادراتی و وارداتی از پایانه مرز رسمی این شهرستان به عراق صادر شده است.
وی ادامه داد: سنگ های ساختمانی ، پارچه از جنس پلی استر ، کربنات کلسیم ، سنگ آهن هماتیت و مواد غذایی بیشترین محصولات و کالاهای صادر شده استاندارد در 10ماه گذشته به عراق بوده است.
رییس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی مهران یادآور شد: همچنین در این مدت 660 آزمون تعیین ماهیت نیز در آزمایشگاه های استاندارد مهران انجام شد که بیشتری کالای آزمون شده شامل سنگ های ساختمانی، پارچه ، کربنات کلسیم و هماتیت بوده است.
فرهادبیگی تاکید کرد: 32 بازدید و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و22 بازدید و نمونه برداری از واحدهای صنفی نیز طی مدت یاد شده انجام گرفته است.
شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غرب ایلام قرار دارد.
روزانه بیش از 800 دستگاه تریلر و کامیون حامل کالاهای غیرنفتی تولید ایران برای صدور به عراق وارد پایانه بازرگانی مرز بین المللی مهران می شود./م


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار