رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دره شهر گفت: بیشترین تخلف مربوط به گرانفروشی پوشاک با 18 و خدمات عمومی با 9 مورد بوده است.
کد خبر: ۲۰۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 27 March 2016
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دره شهر گفت: بیشترین تخلف مربوط به گرانفروشی پوشاک با 18 و خدمات عمومی با 9 مورد بوده است.

به گزارش تابناک ایلام؛"سید روح الدین هاشمی" رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دره شهر گفت: از ابتدای طرح بازرسی و نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی تا کنون 316 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان صورت گرفت.

وی اظهار کرد: دراین بازرسی‌ها، برای 32 واحد متخلف به دلیل کم فروشی، عدم درج قیمت و گرانفروشی پرونده های جداگانه ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

هاشمی افزود: بیشترین تخلف مربوط به  گرانفروشی پوشاک با 18 مورد و خدمات عمومی با 9 مورد بوده است.

وی با بیان اینکه این اداره با متخلفان بصورت جدی برخورد می کند، تصریح کرد : ازآغاز این طرح تا کنون 46 گزارش حضوری و تلفنی ثبت شده در سامانه 124 دریافت کردیم که همگی آنها بررسی و نظارت شد.

هاشمی یادآور شد: کار نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی شهرستان توسط چهار گشت با همکاری تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و این اداره بصورت شبانه روزی در حال اجرا است.

رئیس صنعت و تجارت دره شهر خاطر نشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می توانند با شماره  سامانه 124 و یا با مراجعه به اداراه صنعت، معدن و تجارت، تخلفات را گزارش کنند./ف

منبع:سیمره خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار