رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ازارائه خدمات ارزان درمانگاه ها وکلینیک های ایلام به بیماران خبرداد.
کد خبر: ۲۳۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰ 16 May 2016

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ازارائه خدمات ارزان درمانگاه ها وکلینیک های ایلام به بیماران خبرداد.


به گزارش تابناک ایلام؛دکتر علی دلپیشه اظهار کرد: در حال حاضر در شهر ایلام پنج کلینیک و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی فعال است و در مقطع کنونی نیازی به افزایش این مراکز نیست و افزایش و تنوع در رشته های مختلف پزشکی در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

وی یاداورشد: این کلینیک ها و درمانگاه ها درغالب طرح تحول سلامت و با تعرفه پایین دولتی به مراجعه کنندگان خدمات پزشکی و درمانی ارائه می کنند و دراین مراکز از دانش و تجربه پزشکان متعهد متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف بهره گیری می شود.

وی افزود: در این مراکز درمانی رشته های پزشکی مختلفی چون ارتوپدی، جراحی، گوش و حلق و بینی،چشم، اطفال، داخلی، زنان و زایمان، مجاری ادراری و کلیه، مغز و اعصاب، روان پزشکی، ... با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص به بیماران خدمات رسانی می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در باره خدمات آزمایشگاهی هم افزود: همچنین هزینه بیماران بستری نیازمند به انجام آزمایش های مختلف با تعرفه دولتی طرح تحول سلامت و برای بیماران سرپایی این هزینه با تعرفه دفترچه بیمه خود بیمار محاسبه می شود.

دلپیشه گفت: در شهرستان های دارای بیمارستان نیز کلینیک های طرح تحول سلامت در داخل خود بیمارستان ها به مردم ارائه خدمت می کنند و خدمات اصلی چون زنان وزایمان، داخلی و اطفال در این مراکز فعال است.

وی اظهار کرد: در شهرستان های تازه تاسیس بدره، سیروان و ملکشاهی که فاقد بیمارستان دانشگاهی هستند نیز پزشکان با حضور در محل اورژانس این شهرستان ها به صورت پاره وقت به مردم این نواحی خدمات درمانی ارائه می کنند.

به گزارش تابناک ایلام درمانگاه فرهنگیان واقع در میدان شهید کشوری، درمانگاه شماره 2 بیمارستان امام خمینی (ره) واقع در میدان 22 بهمن، درمانگاه شماره 3 بیمارستان امام خمینی (ره) با عنوان درمانگاه نوید زاگرس واقع در پنج راه جهاد و 2 کلینیک تخصصی در محل بیمارستان های شهید مصطفی وامام خمینی (ره) ایلام هستند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار