استاندار ایلام خبرداد:
استاندار ایلام ازوجود 800 هکتارزمین درشهرک هاونواحی صنعتی استان ایلام برای اجرای طرح های سرمایه گذاری سرمایه گذاران خبرداد.
کد خبر: ۲۳۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 19 May 2016
استاندار ایلام ازوجود 800 هکتارزمین درشهرک هاونواحی صنعتی استان ایلام برای اجرای طرح های سرمایه گذاری سرمایه گذاران خبرداد.


به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید شامگاه چهارشنبه در نشست کمیسیون ماده 21 طرح های غیرکشاورزی در این استان اظهار کرد: این نوع قیمت گذاری سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری راغب نمی کند و باید زمین ها با نازل ترین قیمت و حتی مجانی به متقاضیان واگذار شوند.

وی افزود: 800 هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایلام وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند از این زمین ها برای اجرای طرح های سرمایه گذاری خود در بخش های مختلف استفاده کنند.

استاندار ایلام به وجود زیرساخت های مناسب و لزوم تجمیع طرح های تولیدی در شهرک های صنعتی اشاره کرد و خواستار هدایت سرمایه گذاران به شهرک ها و نواحی صنعتی به منظور اجرای طرح های سرمایه گذاری شد.

مروارید با اشاره به اجرای طرح های گردشگری در این استان تاکید کرد: اجرای طرح های تفریحی و گردشگری در مناطق مستعد ایلام نقش بسیار زیادی در اشتغالزایی و توسعه پایدار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام نیز در این نشست به نگاه مثبت دولت به سرمایه گذاری در مناطق روستایی اشاره و اظهار کرد: اراضی ملی در مناطق روستایی به صورت رایگان به طرح های سرمایه گذاری واگذار می شوند.

شاپور پولادی یادآور شد: طبق قانون چنانچه متقاضیان ظرف مدت 6 ماه نسبت به اجرایی کردن طرح خود اقدام نکنند، زمین واگذار شده به دولت عودت داده خواهد شد البته این امر نیازمند نظارت مطلوب از سوی دستگاه های متولی است.

وی با انتقاد از اجرای طرح های تولیدی مازاد بر نیاز بازار در یک منطقه گفت: اجرای چنین طرح هایی هم به تولیدگران قبلی و هم به خود متقاضی طرح ضرر وارد می کند بنابراین متولیان نیاز بازار محصولات تولیدی را در واگذاری طرح ها لحاظ کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار