مشاور استاندار ایلام در امور زنان و خانواده گفت: کارگاه آموزشی دو روزه مختص صندوق‌های خرد روستایی زنان استان با همت صندوق کارآفرین امید درحال انجام است
کد خبر: ۲۳۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 21 May 2016
مشاور استاندار ایلام در امور زنان و خانواده گفت: کارگاه آموزشی دو روزه مختص صندوق‌های خرد روستایی زنان استان با همت صندوق کارآفرین امید درحال انجام است.


به گزارش تابناک ایلام
؛
کلثوم خلیلوند در دیدار با مدیرعامل بانک کارآفرین امید در توجه به صندوق‌های خرد روستایی و اشاره به نقش بی‌بدیل زنان روستایی و عشایری در زمینه کارآفرینی و کمک به تولید در سال اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: زنان روستایی قابلیت‌های بالایی برای کمک به اجرای اقتصاد مقاومتی مورد اشاره رهبر معظم انقلاب دارد که باید از ظرفیت آنان در استان بیشتر استفاده کرد.

مشاور استاندار در امور زنان و خانواده با بیان اینکه کارگاه آموزشی دو روزه مختص صندوق‌های خرد روستایی زنان استان با همت صندوق کارآفرین امید انجام می گیرد، افزود: توسعه صندوق‌های خرد بخصوص برای زنان روستایی در امر تولید بسیار مهم است چرا که زنان روستایی نشان داده‌اند با اندک توجهی از سوی مسئولان و تأمین نیازهای اولیه کار و تولید برای آنان می‌توانند بسیار موفق عمل کنند.


این مسئول در حوزه بانوان گفت: یکی از ظرفیت‌های بالای استان بافت گلیم نقش برجسته و فرش توسط زنان کارآفرین روستایی است که هم زمینه معیشتی آنها را برطرف می‌کند و هم زمینه صادرات داخلی و خارجی را دارد.


خلیلوند خاطر نشان کرد: اگر در خصوص صادرات از سوی صندوق خرد و توسعه ملی کشور به زنان روستایی کمک شود شاهد شکوفایی تولید و ایجاد اشتغال از سوی آنان باشیم./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار