رییس آموزش و پرورش موسیان از راهیابی معلم موسیانی به جشنواره الگوهای برتر تدریس کشوری خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 23 May 2016

رییس آموزش و پرورش موسیان از راهیابی معلم موسیانی به جشنواره الگوهای برتر تدریس کشوری خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام،«عباس خلیل‌زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقاء کمی و کیفی دانش، مهارت و تجربیات مربیان و دبیران است و این جشنواره فرصت مغتنمی است تا دبیران، مربیان و مشاورین بتوانند با اصول و شیوه‌های فعال تدریس آشنا شده و تجربیات خود را به دیگران انتقال دهند.

وی افزود: نتایج مرحله استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی اعلام شد که «سهیلا فرخی» از فرهنگیان منطقه موسیان توانست با کسب بیشترین امتیاز رتبه اول استانی این دوره از جشنواره  الگوهای برتر تدریس را از آن خود کند و به مرحله ی کشوری راه یابد.

خلیل‌زاده هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقاء کمی و کیفی دانش، مهارت و تجربیات مربیان و دبیران دانست و افزود: جشنواره الگوهای برتر تدریس فرصت مغتنمی است تا دبیران، مربیان و مشاورین بتوانند با اصول و شیوه‌های فعال تدریس آشنا شده و تجربیات خود را به دیگران انتقال دهند.

رییس آموزش و پرورش موسیان خاطرنشان کرد: خانم فرخی این موفقیت را در تدریس درس مهارت کنترل استرس ویژه دانش‌آموزان پایه هشتم دوره متوسطه اول کسب کرده است./م



منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار