پنجمین دوره مسابقه های مرحله استانی مناظره های دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام در دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه آغاز شد.
کد خبر: ۲۳۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 23 May 2016

پنجمین دوره مسابقه های مرحله استانی مناظره های دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام در دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه آغاز شد.


به گزارش تابناک ایلام؛دبیر اجرایی این مسابقات گفت: 21 تیم چهار نفره از هفت دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان ایلام در این دوره از مسابقات حضور دارند.

علی حیدربیگی اظهار کرد: این مسابقه ها به همت جهاد دانشگاهی استان ایلام و با همکاری دانشگاه ایلام به مدت پنج روز برگزار می شود و در پایان تیم های برتر برای شرکت در مسابقات مرحله منطقه ایی معرفی خواهد شد.

وی افزود: از میان تیم های برتر بر اساس سهمیه ای که بعدا مشخص خواهد شدبین دو تا سه تیم به مرحله منطقه ای این مسابقات که مهرماه سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

حیدربیگی یادآور شد: میزبان مرحله منطقه ای این مسابقه ها بر اساس کیفیت برگزاری مرحله استانی و اعلام آمادگی واحدهای جهاد دانشگاهی استان های مختلف کشور انتخاب می شود.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری این مسابقه ها نیز با حضور تیم های برتر مرحله منطقه ای آذر امسال برگزار می شود، تاکید کرد: دو تیم مناظره دانشجویی استان ایلام در مرحله منطقه ای دوره گذشته این مسابقه ها حضور داشتند.

وی هدف از برگزاری این مسابقه ها را کمک به رشد و ارتقای توانمندی های دانشجویان اعلام کرد و گفت: برگزاری این مسابقه ها گامی اساسی در جهت نهادینه کردن فرهنگ گفت و گو است.

حیدربیگی اضافه کرد: هیات داوران این دوره از مسابقه ها شامل سه نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام هستند.

شش هزار دانشجو در 82 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف کاردانی تا دکترا در دانشگاه ایلام تحصیل می کنند.

استان ایلام در مجموع 36 دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که 40 هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار