امام جمعه مهران گفت:حضور مردم یکی دیگر از علل پیروزی ما در برابر جبهه کفر بود که هرجا حضور مردم پررنگ تر بوده نظام را بیمه کرده است.
کد خبر: ۲۳۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲ 23 May 2016
امام جمعه مهران گفت:حضور مردم یکی دیگر از علل پیروزی ما در برابر جبهه کفر بود که هرجا حضور مردم پررنگ تر بوده نظام را بیمه کرده است.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام روح الله ولدبیگی روز دوشنبه در همایش گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجدجامع مهران، افزود: رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر و مهران با اتکا به ایمان درونی نگذاشتند خفت و خواری بر سرزمین ما مسلط شود.

وی اظهار کرد: رزمندگان با دستان خالی هشت سال در برابر تمام قدرتهای جهان مقاومت کردند و یکی از دلایل این ایستادگی و پیروزی رزمندگان ما پایبندی به اصول بود.

امام جمعه مهران ادامه داد: حضور مردم یکی دیگر از علل پیروزی ما در برابر جبهه کفر بود که هرجا حضور مردم پررنگ تر بوده نظام را بیمه کرده است.

حجت الاسلام ولدبیگی پیروزی های مستمر بعد از فتح خرمشهر و و برتری سیاسی- نظامی ایران در منطقه را از ثمرات این حماسه دانست و گفت:بعد از شکست رژیم صدام در خرمشهر عزت و عظمت سپاه بر همگان مشخص شد و نقشه آمریکا برای اینکه صدام ژاندارم منطقه شود شکست خورد.

پخش سرودهای حماسی و انقلابی،قرائت اشعاری در بزرگداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر و بیان مقاله در خصوص نقش رزمندگان اسلام در عملیات غرور آفرین بیت المقدس از دیگر برنامه های این همایش بود.

در حاشیه این همایش نمایشگاه عکس مربوط به عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر معرض دید علاقه مندان قرار گرفت./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار