معاون برنامه ریزی حقوقی و هماهنگی وزارت بهداشت ازبیمارستان شهدای شهردهلران جهت رفع مشکلات بهداشتی دهلران بازدیدبه عمل آوردند.
کد خبر: ۲۳۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶ 23 May 2016
معاون برنامه ریزی حقوقی و هماهنگی وزارت بهداشت ازبیمارستان شهدای شهردهلران جهت رفع مشکلات بهداشتی دهلران بازدیدبه عمل آوردند.


به گزارش تابناک ایلام
؛معاون برنامه ریزی حقوقی و هماهنگی وزارت بهداشتی عصر روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان دهلران اظهار کرد:در این سفر مشکلات و معضلات بیمارستان شهدای دهلران در جلسه ای بررسی و تصمیم های لازم نیز اتخاذ شد تا شاهد رفع این مشکلات باشیم.

طاهر موهبتی افزود: با نگاه مثبت وزارت خانه و شخص وزیر به مناطق محروم و جنگ زده تلاش می شود این مشکلات مرتفع شود.

وی با اشاره به مشکلات جدی بدهی بیمه ها به بیمارستان شهدای دهلران نیز ابراز امیدواری کرد: با تدابیر بیمه ای در کشور پرداختی ها انجام شود تا خدمات ما در بیمارستان ها که بخش عمده ان از طریق بیمه هاست با مشکل مواجه نشود و شاهد ارتقاء سطح خدمات در کشور باشیم.

وی با اشاره به طرح تحول سلامت افزود: بعد از اجرای این طرح پرداختی بستری ها از 37 درصد به متوسط 3درصد در روستایی و 6 درصد در شهری رسیدکه این به مناطق محروم کمک بزرگی است.

معاون برنامه ریزی حقوقی و هماهنگی وزارت بهداشت همچنین در دیدار با فرماندار و امام جمعه دهلران از نزدیک مشکلات بهداشت ودرمان شهرستان را رصد و در جریان مشکلات این حوزه قرار گرفت.

وی همچنین از قسمت های مختلف بیمارستان شهدای شهر دهلران بازدید و از نزدیک با مردم دیدار کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار