نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، باید اقتصاد مقاومتی به فرهنگ عمومی در کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۲۳۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 24 May 2016
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، باید اقتصاد مقاومتی به فرهنگ عمومی در کشور تبدیل شود.

به گزارش تابناک ایلام به نقل از روابط عمومی ارشاد استان ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر یکی از حوادث بسیار شیرین و سرنوشت‌ساز در روند جنگ تحمیلی بوده است.

 وی افزود: آزادسازی خرمشهر نقش مهمی در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است و عملیاتی بود که موجب پیروزی سیاسی  ایران اسلامی در منطقه و جهان شد که به‌مراتب بزرگ‌تر از پیروزی نظامی بود.

 آیت‌الله لطفی در ادامه عنوان کرد: فرهنگ عمومی یکی از دغدغه‌های ماست و نسبت به آن باید حساس بود، آن فرهنگی که انقلاب اسلامی را پدید آورد و موجب پیروزی در دفاع مقدس شد و امروز نیز در عرصه‌های علمی و فناوری، عالی‌ترین دستاوردهای علمی را برای کشور را کسب کرد، فرهنگ ایثار و پایداری و شهادت بود که باید همگانی کرد و در فضای کشور حاکم شود.

 وی با اشاره به اینکه اگر مسائل فرهنگی به‌خوبی رصد شود، مشخص می‌شود که دشمن نقشه‌های شوم فرهنگی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب نفوذ فرهنگی برای تخریب فرهنگ دینی و اسلامی ملت ما در دستور کار خود قرار داده است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بیش از ٣٧ سال است که علیه ملت ایران اسلامی فعالیت می‌کند که برای مقابله با دشمنان، ما باید به دنبال احیای فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی باشیم و این رمز پیروزی ملت ایران است.

امام جمعه ایلام با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، افزود: اگر می‌خواهیم این شعار همگانی و عملیاتی شود، باید اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یک فرهنگ عمومی برای همه اقشار در نهادهای تصمیم‌ساز و تصمیم گیر احیا شود تا در این جبهه و در عرصه اقتصاد که  دشمن می‌خواهد ما را در تنگنا قرار دهد، پیروز شویم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار