عزت الله انتظامی از هنرمندان پیشکسوت عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون روز سه شنبه در شهر ایلام یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت این مدرسه اهدا شده است.
کد خبر: ۲۳۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 24 May 2016

عزت الله انتظامی از هنرمندان پیشکسوت عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون روز سه شنبه در شهر ایلام یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت این مدرسه اهدا شده است.


به گزارش تابناک ایلام
؛این آیین با حضور استاندار ایلام، فرزندان استاد انتظامی، معاونان استاندار و جمعی از خیرین مدرسه ساز داخل و خارج این استان برگزار شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام در حاشیه این آیین گفت: این مدرسه 777 متر مربع مساحت دارد و قرارداد منعقد شده با استاد انتظامی برای ساخت آن هفت میلیارد و 800 میلیون ریال است.

سعید هژبری افزود: این فضای آموزشی در قالب شش کلاس درس با عنوان 'حکیمه' تا پایان امسال ساخته و به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون ریال در مرحله نخست از سوی استاد انتظامی برای ساخت این مدرسه اهدا شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام تاکید کرد: در مجموع 54 فضای آموزشی با 231 کلاس درس در استان در دست ساخت است که از این تعداد 19 فضا با 100 کلاس درس با مشارکت 96 میلیارد و 440 میلیون ریال در حال احداث است.

هژبری ابراز امیدواری کرد مدارس مشارکتی این استان تا مهرماه امسال به بهره برداری رسیده و آماده استفاده دانش آموزان در سال تحصیلی 96 - 95 باشد.

مجید انتظامی موسیقدان برجسته کشور و فرزند استاد عزت الله انتظامی نیز که به نمایندگی از پدرش در این آیین حضور یافته بود به یک جمله بسنده کرد و گفت: بنده صحبت پدرم را به این جمع منتقل می کنم و آن هم اینکه تا می توانید مدرسه بسازید، مدرسه انسان می سازد و این مملکت به انسان های فرهیخته و متفکر نیاز دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار