مدیر آموزش و پرورش چرداول گفت:با بیان اینکه خیران مدرسه ساز بازوان توانمند دولت هستند، یادآور شدمشارکت خیران باعث تسریع در توسعه زیرساخت ها و فرآیندمهم تعلیم و تربیت می شود.
کد خبر: ۲۳۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 25 May 2016

مدیر آموزش و پرورش چرداول گفت:با بیان اینکه خیران مدرسه ساز بازوان توانمند دولت هستند، یادآور شدمشارکت خیران باعث تسریع در توسعه زیرساخت ها و فرآیندمهم تعلیم و تربیت می شود.


به گزارش تابناک ایلام؛عباس اولیایی رور چهارشنبه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش چرداول برای دومین بار رتبه اول استان در خصوص جذب خیران را کسب کرد، افزود: چند فضای آموزشی با مشارکت خیران در این شهرستان ساخته شده است.

وی اظهار کرد: ساخت 3 باب مدرسه در روستاهای محروم، ساخت و تکمیل مدرسه شهدا توسط بنیاد برکت در سرابله، کمک 400 میلیون ریالی خیران، اهدای بیش از 32 هزار متر مربع زمین برای ساخت فضاهای آموزشی، افزایش دو برابری کمک های نقدی اولیا به مدارس و رشد 50 درصدی کمک های نقدی و غیر نقدی خیران مهمترین فعالیت های آموزش و پرورش چرداول در یکسال گذشته است.

مدیر آموزش و پرورش چرداول با بیان اینکه خیران مدرسه ساز بازوان توانمند دولت هستند، یادآور شد: آموزش و پرورش یک دستگاه بزرگ سرمایه گذاری و تربیت نیروی انسانی است و مشارکت خیران باعث تسریع در توسعه زیرساخت ها و فرآیند امر مهم تعلیم و تربیت می شود.

اولیایی تاکید کرد: با توجه به مشکلات و تنگناهای مالی، آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند زیر ساخت ها و فضاهای آموزشی مورد نیاز را آن طور که خواست مردم است فراهم کند و در این موضوع نیازمند کمک خیران و مشارکت آنها است.

شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد این شهرستان 140 فضای آموزشی دارد که بیش از 60 درصد آنها قدیمی و فرسوده هستند و نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.

در سال تحصیلی جاری حدود هشت هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان تحصیل می کنند و یک هزار فرهنگی نی زامر تعلیم و تربیت دانش آموزان را بر عهده دارند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار