امام جمعه موقت آبدانان گفت: قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون یکی ازمهمترین وظیفه نمایندگان مجلس است.
کد خبر: ۲۳۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ 27 May 2016
 امام جمعه موقت آبدانان گفت: قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون یکی ازمهمترین وظیفه نمایندگان مجلس است.

به گزارش تابناک ایلام
؛حجت الاسلام احمد اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان با اشاره به آغاز بکار پنجمین دوره خبرگان رهبری اظهار کرد: این مجلس یکی از مهم ترین نهادهای حاکمیتی و بر آمده از آرمان های نظام مقدس اسلامی است که بواسطه جایگاه ولایت مطلقه فقیه از منزلت و حساسیت خاصی در حفظ اصالت انقلاب برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان افزود: یکی از اهداف شوم دشمنان این است که با نفوذ در ارکان نظام درون و بخش های مهم و اثرگذار انقلاب را از عناصر فعال، انقلابی و با انگیزه تهی کنند و پس از آن با کمترین هزینه و مقاومت این نهضت الهی را ساقط کنند.

امام جمعه موقت آبدانان سپس باتبریک فرا رسیدن هفتم خرداد روز قانونگذاری و تقدیر از زحمات نمایندگان مردم در دوره نهم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون، پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و تقویت پایه های جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام اسماعیلی با آرزوی توفیق برای منتخبان مردم در دوره دهم مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتظار می رود که مجلس دهم حل مشکلات اقتصادی، تقویت معیشت مردم و رفع معضل بیکاری جوانان را در اولویت اول خود قرار دهند و بدور از حاشیه سازی و هدر دادن وقت مردم، اوقات خود را برای خدمت صادقانه به مردم محروم صرف کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار