رئیس اداره امور آب و فاضلاب روستایی مهران گفت: مشکل کمبود آب شرب 270 خانوار روستایی در این شهرستان بر طرف شد.
کد خبر: ۲۳۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 28 May 2016
رئیس اداره امور آب و فاضلاب روستایی مهران گفت: مشکل کمبود آب شرب 270 خانوار روستایی در این شهرستان بر طرف شد.

به گزارش تابناک ایلام"اقبال خسروی" از رفع مشکل کمبود آب شرب اهالی روستای روستای گلان خبر داد و اظهار کرد: در این روستا 270 خانوار ساکن هستند که با تلاش‌های صورت گرفته مشکل ‌آب شرب اهالی رفع شد.
وی با بیان اینکه آب شرب مورد نیاز ساکنان این روستا از سه منبع تامین می‌شد، افزود: بر اثر وقوع سیل در پاییز و زمستان سال گذشته 2 منبع آب از سه منبع تامین آب اهالی این روستا از مدار سرویس دهی خارج شده بود.
رئیس اداره امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان مهران تاکید کرد: با پیگیری و مساعدت مسئولان یکی از منبع ها با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال بهسازی و مجددا وارد مدار سرویس دهی شد.
خسروی یادآور شد: برای بهسازی این منبع آب که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد 950 متر لوله گالوانیزه 6 اینج در بستر رودخانه کار گذاشته شد تا اهالی این روستا از آب شرب سالم و بهداشتی این منبع استفاده کنند.
وی گفت: علاوه بر این برای رفع کمبود آب شرب اهالی روستا، روزانه 75 هزار لیتر آبرسانی سیار به مخزن ذخیره آب انجام شد تا مردم از کمبود آب رنج نبرند.
روستای گلان از توابع شهرستان مهران با جمعیتی بالغ بر 700 نفر و 270 خانوار در 20 کیلومتری مهران قرار دارد، عمده فعالیت اهالی این روستا کشاورزی است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار