رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان ایلام از توقيف 104 دستگاه خودرو با بيش از 1 ميليارد 400 ميليون ريال جرائم معوق در ايلام خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 28 May 2016

 رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان ایلام از توقيف 104 دستگاه خودرو با بيش از 1 ميليارد 400 ميليون ريال جرائم معوق در ايلام خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام ، سرهنگ «نورالله  خادم» اظهار کرد: در اجراي ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، عوامل گشت پليس راهنمايي و رانندگي استان ايلام در حين کنترل ترافيك، طي يک ماه اخير تعداد 104 دستگاه خودرو را به علت داشتن خلافي بالاي 10 ميليون ريال در معابر شهري متوقف و برابر مقررات با آن‌ها برخورد کردند. 

وی افزود: بيشترين تخلف مربوط به يک دستگاه سواري پژو 405 با بيش از 32 ميليون ريال جرائم معوق بوده است.

خادم با اشاره به اين اينكه خودروها پس از بررسي در سيستم راهور برابر مقررات برخورد قانوني شده است، خاطرنشان کرد: برابر ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي خودروهايي که جريمه آنان بيش از 10 ميليون ريال باشد و پس از ابلاغ به مالک خودرو ظرف مدت یک ماه نسبت به پرداخت جريمه اقدام کنند، برابر مقررات رفتار خواهد شد.

 رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان با تأکید بر قاطعيت پليس بر اجراي قانون، تصريح کرد: براي ارتقاء امنيت ترافيکي شهروندان پليس با اجراي دقيق قوانين با رانندگان متخلف برخورد و در اين راستا گشت‌های متعدد به‌ صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال و به نظم و امنيت ترافيک شهر نظارت می‌کنند./م


منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار