بافرارسیدن دهه آخرماه شعبان، غبارروبی مساجد برای میزبانی ماه مبارک رمضان درسراسرکشور آغازشد.
کد خبر: ۲۳۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 28 May 2016
بافرارسیدن دهه آخرماه شعبان؛ غباررویی مساجدبرای میزبانی ماه مبارک رمضان درسراسرکشورآغازشد.

به گزارش تابناک ایلام؛معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این آیین معنوی هر سال در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای آماده شدن مساجد و تکایا جهت پذیرایی از روزه داران با حضور گروه های مختلف مردم برگزار می شود.

حجت الاسلام حشمت الله رستمی اظهار کرد: به همین منظور بیش از 500 مسجد، حسینیه و تکیه در سطح این استان در دهه پایانی ماه شعبان غبارروبی و عطر افشانی و برای پذیرایی از روزه داران آماده می شوند.

وی افزود: همچنین اقلام تبلیغی، ادعیه ماه مبارک رمضان، مهر نماز، تسبیح و قرآن نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان در میان مساجد این استان توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اعزام مبلغ و روحانی از حوزه های علمیه قم و ایلام به مناطق روستایی و شهری استان را از دیگر برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان برشمرد.

به گفته وی، این افراد در طول ماه مبارک رمضان فعالیت های مختلفی از جمله برپایی نماز جماعت، برگزاری محافل انس با قرآن، کلاس احکام و پاسخ گویی به پرسش های شرعی در مساجد برگزار می کنند.

رستمی تاکید کرد: آیین نمادین و ویژه غبارروبی مساجد این استان روز دوشنبه هفته جاری 10 خرداد بصورت ویژه در یکی از مساجد شهر برگزار خواهد شد./ع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار