رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت:درماه مبارک رمضان 30 اکیپ باهمکاری نیروی انتظامی، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی بربازارنظارت می کنند.
کد خبر: ۲۳۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 28 May 2016
رئیس اداره بازرسی ونظارت سازمان صنعت،معدن،وتجارت ایلام گفت:درماه مبارک رمضان 30 اکیپ باهمکاری نیروی انتظامی، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی بربازارنظارت می کنند.

به گزارش تابناک ایلام؛مهدی شریفی اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای عمومی برای تهیه انواع مواد غذایی پرمصرف این ایام قرار داریم، طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه به منظور پیشگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالاها و خدمات با پایش مستمر بازار و نظارت بر تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضای اجرایی می شود.

وی افزود: اقلام پر مصرف خانوارها از جمله روغن، خرما، شکر، گوشت، نان و برنج از جمله اقلامی است که در امر نظارت و بازرسی بیشتر در این ایام مورد توجه بازرسان قرار می گیرد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: طرح ویژه نظارت بر بازار و مایحتاج عمومی مردم با نظارت 30 اکیپ و با همکاری با نیروی انتظامی، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود.

شریفی تاکید کرد: کالاهای اساسی برای ایام ماه مبارک رمضان به اندازه کافی تامین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی گفت: مردم استان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی و احتکار مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

به گزارش تابناک ایلام، هر سال قبل از آغاز ماه مبارک رمضان دستگاه های مختلف اجرایی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به تشدید بازرسی ها و نظارت بر توزیع و عرضه اقلام پر مصرف مردم در بازار اقدام می کنند.

این طرح نظارتی امسال همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از 18 اردیبهشت تا 18 خرداد پایان این ماه پر برکت در سطح استان ایلام به اجرا در می آید./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار