مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام ازبرگزاری طرح اوقات فراغت ویژه مددجویان کمیته امداد خبرداد.
کد خبر: ۲۳۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 28 May 2016
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام ازبرگزاری طرح اوقات فراغت ویژه مددجویان کمیته امداد خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی اظهار کرد: این افراد شامل دانش آموزان، دانشجویان و همچنین سرپرستان خانوارهای تحت پوشش هستند که در فعالیت های مختلف آموزشی این نهاد شرکت خواهند کرد.

وی توانمندی، تقویت و رشد روحیه کارآفرینی بین خانواده های مددجو را محور مهم برنامه های امسال اوقات فراغت این نهاد اعلام کرد و افزود: با توجه به راهبرد اصلی این نهاد مبنی بر توانمندسازی مددجویان، پیش بینی می شود امسال در مجموع 35 درصد آموزش های طرح اوقات فراغت این نهاد در حوزه آموزش های مختلف فنی و حرفه ای و مابقی قرآنی فرهنگی، هنری و ورزشی باشد.

رضایی با بیان اینکه پارسال 11 هزار مددجو زیر پوشش آموزش های طرح اوقات فراغت قرار گرفتند، تاکید کرد: این افراد شامل دانش آموزان، دانشجویان، دانش آموختگان و زنان سرپرست خانوار بودند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام یادآور شد: امسال مددجویان زیر پوشش در 16 کانون جوان پیرو ولایت و سه کانون دائم پیرو ولایت زیر پوشش این آموزش ها قرار می گیرند.

وی همچنین از اعزام مددجویان به اردوهای درون و برون استانی در پایان طرح اوقات فراغت امسال خبر داد و گفت: پارسال نزدیک به 2 هزار نفر از مددجویان شرکت کننده طرح اوقات فراغت به اردو اعزام شدند.

بیش از 60 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار