مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام ازراه اندازی کارخانه فولاد درشهرک صنعتی شباب خبرداد.
کد خبر: ۲۳۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶ 28 May 2016

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام ازراه اندازی کارخانه فولاد درشهرک صنعتی شباب خبرداد.


به گزارش تابناک ایلام
؛مرتضی دارایی روز شنبه به همراه فرماندار و جمعی از مسئولان محلی از شهرک صنعتی شباب و سرابله بازدید کرد و اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی این کارخانه که کلنگ آن سال 93 به زمین زده شد، 70 درصد است.

وی اعتبار راه اندازی این کارخانه با 200 فرصت شغلی مستقیم را یک هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: محصول تولیدی این واحد در مرحله اول ستون های فلزی و مقاطع HSS با ظرفیت تولید سالانه 150 هزار تن است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام تاکید کرد: مقاطع HSS در فرم های مربع، مستطیل و دایره ای در ساختمان پل ها، استادیوم های ورزشی بزرگ و مراکز مسکونی و تجاری بکار برده می شود.

دارایی با بیان اینکه با آغاز بکار این کارخانه جهشی بزرگ در جهت توسعه صنایع استان صورت می گیرد، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر حمایت از صنایع کوچک و متوسط تاکید دارند و دولت تدبیر و امید با رویکرد جدی تحقق اقتصاد مقاومتی را پیگیری می کند.

دارایی یادآور شد: فعال کردن واحدهای راکد، به ظرفیت رساندن واحدهایی با تولید کم، حمایت، آموزش و احیای خوشه های کسب و کار از برنامه ها و راهبردهای مهم شرکت شهرک های صنعتی کشور و به تبع آن استان ایلام است.

وی یکی از برنامه های مهم دولت در شهرک های صنعتی را رفع مشکل نقدینگی و بدهی مالیاتی صاحبان صنایع کوچک و متوسط دانست و گفت: مشکل واحدهایی که بدهی های تاریخ گذشته و احیانا چک های برگشتی دارند و تسهیلات به آنان تعلق نمی گرفت با برنامه های مدون دولت مرتفع شده است.

وی ادامه داد: همچنین واحدهایی که مشکل بدهی مالیاتی دارند می توانند با مراجعه به سازمان امور مالیاتی و اقساطی نمودن بدهی های مالیاتی خود این مشکل را نیز برطرف کنند.

دارایی افزود: هم اکنون 2 طرح بزرگ فولاد گستر و کوشاب غرب در شهرک صنعتی شباب در دست ساخت است و هر کدام از رشد فیزیکی 70 درصدی برخوردار هستند.

شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام سه شهرک صنعتی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار