شهردار ایلام ؛
هیچ وقت در برابر خواسته های نامعقول و شخصی باج به کسی نداده و نخواهم داد و یقین دارم که امروز همین موضوع باعث موضع گیری ها بر علیه شهردار شده است.
کد خبر: ۲۳۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 29 May 2016

یزدان قبادیان شهردار ایلام در مصاحبه با خبرنگار تابناک اظهار داشت: اتهامات بی پایه و اساسی که به نقل از برخی اعضای شورای شهر ایلام در رسانه ها منتشر شده را پاسخ خواهد داد.

به گزارش تابناک ایلام ،قبادیان همه اتهامات را از اساس کذب دانست و گفت: روش کار در هر مدیریتی متغیر بوده و هر کس بر اساس اولویت ها و روشهای مورد تایید خود و مجموعه تحت مدیریتش کار می کند.

وی ادامه داد: اینکه آقایان روش کار بنده را در تضاد با خواسته های خود بدانند دلیل نمی شود تا شهردار و عوامل شهرداری را به رگبار تهمت ببندند.

شهردار ایلام متذکر شد: هر کسی که این مطالب را بیان کرده باید در برابر افکار عمومی و مراجع قضایی پاسخگو باشد.

قبادیان گفت: آقای نورمحمدی و یا هر کدام از اعضای شورای شهر باید اثبات کنند که 880 میلیون تومان پول از فضای سبز شهرداری ایلام کم شده و مستندات خود را ارائه دهند.

شهردار ایلام ادامه داد: هیچ وقت در برابر خواسته های نامعقول و شخصی باج به کسی نداده و نخواهم داد و یقین دارم که امروز همین موضوع باعث موضع گیری ها بر علیه شهردار شده است.

قبادیان طرح سوال و استیضاح را حق شوراییان دانست و گفت: طرح سوال و استیضاح و حتی عزل شهردار حق طبیعی شوراییان است.ولی نباید این حق طبیعی با اهداف و نیات شخصی تلفیق شده و پدیده ای نا مبارک از آن خارج شود.

شهردار جوان ایلام متذکر شد: دوستان ما در شورای شهر از ابتدای سال با طرح سوال و استیضاح عملا فرصتها را از شهرداری گرفته و دقیقاً زمانی که فصل عمرانی شهرداری شروع شده این عزیزان اقدام به طرح سوال کرده اند.

وی ادامه داد: به هر حال طرح سوال و استیضاح و عزل بنده به نتیجه نرسیده و شوراییان یکبار دیگر به بنده اعتماد کردند.

ولی متاسفانه هنوز فعالیت عمرانی ما به خوبی گرم نشده که باز بعضی اعضای شورا متن را دور زده و به حاشیه سازی های بی اساس پرداخته اند.

قبادیان اعلام داشت: ناگفته های زیادی در مورد برخی اعضای شورای شهر ایلام وجود دارد که در حضور خبرنگاران و در آینده ای نزدیک همه آنها را شفاف سازی خواهم کرد.

شهردار ایلام در خاتمه متذکر شد: در راستای دفاع از منافع شهر و مردم کوتاه نیامده و ذره ای با هیچ احدی مماشات و تعارف نخواهم کرد.

یزدان قبادیان با سابقه عضویت 8 ساله در شورای شهر ایلام سال گذشته با 9 رای مموافق به عنوان شهردار انتخاب و اردیبهش 94 معارفه گردید

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
آقای شهرداراگه شوراضعفی داشت شمارااستیضاح نمیکردبه نظرمن استعفابده اگه به فکرشهرومردمی
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
درود برشرفت مهندس قبادیان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
نشست مطبوعاتی بگذارد تا سیه رو شود هرکه در ان غش باشد همانند شورای شهر که شفاف سازی کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: سند منتشره در فضای مجازی در خصوص لیست پاداش مدیران از سوی شهرداری ایلام صحت دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام "حجت حسن زاده"، رئیس شورای اسلامی شهر ایلام در نشست خبری با خبرنگاران در رابطه با پاداش پایان سال شهرداری ایلام در سال گذشته اظهار کرد: مبلغی که از طرف شهرداری ایلام تحت عنوان پاداش پایان سال به برخی مدیران و مسئولان استان داده شده خارج از مصوبه شورای اسلامی شهر است.

وی با بیان اینکه طبق قانون هر گونه اقدام شهرداری بدون مصوبه شورای شهر، خلاف قانون است، گفت: با توجه به اینکه این موضوع به مصوبه شورای شهر ایلام نرسیده لذا پرداخت پاداش به مدیران و مسئولان خلاف واقع بوده و حتی تصرف اموال عمومی و دولتی محسوب می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام با رد تکذیبیه شهرداری ایلام در خصوص نامه منتشره مربوط به لیست پاداش مدیران نیز افزود: اصل نامه منتشره در فضای مجازی نه تنها صحت دارد بلکه این نامه طبقه بندی محرمانه نیز ندارد.

حسن زاده ادامه داد: مبالغی هم برای این منظور پرداخت شده علیرغم برخی اظهارنظرها، حق جلسه نبوده بلکه تحت عنوان پاداش پرداخت گردیده است که البته چک مورد با این عنوان نیز موجود است و قابل تغییر نیست.

وی خاطرنشان کرد: از طریق قضایی پیگیر این تخلف خواهیم بود.

 



 
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
اقای قبادیان هم خودت و هم فامیلت تو شورای شهر از همه چی خبر دارین .لطفا این بازی رو تموم کنید و دست از سر شهرداری و شهر بردارید .لکه ننگ شورا عزل مهندس منصور پور و انتخاب قبادیان حقوقدان و نه مهندس بود
ماهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
شهردار با چنگ و دندان شهرداری را غصب کرده و حاضر به ترک آن نیست،نه مدرک مستندی برای ادعا های خویش دارد و نه عملکرد مثبتی که پشتوانه ی کارش باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
آفرین آقای نورمحمدی درود بر شما
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
قبادیان هم خودت و هم فامیلت تو شورای شهر از همه چی خبر دارین .لطفا این بازی رو تموم کنید و دست از سر شهرداری و شهر بردارید .لکه ننگ شورا عزل مهندس منصور پور و انتخاب قبادیان حقوقدان و نه مهندس بود
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
اقاي قباديان. شمارا به خدا دست سر شهر ايلام كه انرا با قطع درختان كهنسال كچل كرديد برداريد. خدا حقمان دت بسينه
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
اقای شهردار ،شعار دادن خیلی راحت است ، کاش در عمل مدافع حقوق مردم ایلام باشید .در آینده معلوم میشود که تا چه حد مدافع مردم بوده اید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار