زورگير خشن كه در جريان سرقت خودرويي فك صاحب آن را شكسته بود، اعلام كرد حاضر است قسمت‌هايي از فك خود را براي درمان شاكي اهدا كند.
کد خبر: ۲۳۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 30 May 2016
زورگير خشن كه در جريان سرقت خودرويي فك صاحب آن را شكسته بود، اعلام كرد حاضر است قسمت‌هايي از فك خود را براي درمان شاكي اهدا كند.

به گزارش روزنامه جوان، چندي قبل مرد 75 ساله‌اي به اداره پليس رفت و از سه زورگير خشن شكايت كرد.

شاكي در توضيح ماجرا گفت: من بازنشسته هستم. به دليل اينكه حقوق بازنشستگي كفاف مخارج زندگي‌ام را نمي‌كند با خودرو پژو‌‌ام مسافركشي مي‌كنم. چند روز قبل در حوالي ميدان آزادي سه پسر جوان را به عنوان مسافر سوار خودرو‌ام كردم. آنها خودرو مرا به صورت دربستي براي شهرك انديشه كرايه كردند و من هم قبول كردم. پس از طي مسافت كوتاهي يكي از آنها پياده شد و از دو دوست خود خداحافظي كرد.

من به راه افتادم و وقتي به محله خلوتي رسيدم، ناگهان يكي از آنها كه در صندلي عقب نشسته بود با دستانش جلوي دهانم را گرفت و از من خواست تا خودرو را متوقف كنم. مرد خشمگين آنقدر محكم فكم را چرخاند كه از حال رفتم و خودرو را كنار جاده متوقف كردم. آنها مرا در كنار جاده از داخل خودرو به بيرون پرتاب كردند و بعد با سرقت خودرو و اموال و تلفن همراهم از محل گريختند.

من از شدت درد كنار جاده به خود مي‌پيچيدم كه راننده‌اي به كمك من آمد و مرا به بيمارستان رساند.  پس از طرح اين شكايت، پرونده به دستور قاضي سيد محمود محمدي، داديار قبلي شعبه اول دادسراي ناحيه 34 در اختيار كارآگاهان قرار گرفت.

مأموران در نهايت پس از بررسي‌هاي فني سر دسته باند را كه سارق سابقه‌داري بود، شناسايي و دستگير كردند. متهم در بازجويي‌ها به سرقت اعتراف و دو همدست خود را معرفي كرد. پس از اين مأموران دو همدست وي را بازداشت كردند.  سه متهم مدتي قبل از سوي قاضي مورد بازجويي قرار گرفتند. در جلسه بازجويي شاكي ابتدا گفت: پس از ضرب و جرح سارقان به بيمارستان منتقل شدم و تحت درمان قرار گرفتم. پزشكان اعلام كردند كه فكم بر اثر شدت ضربه‌اي كه به آن وارد شده شكسته است و بايد عمل پيوند فك صورت بگيرد. اما فعلاً به دليل مخارج بيمارستان هنوز پيوند اعضا انجام نشده است.

سردسته باند كه فك شاكي را شكسته بود، به قاضي محمدي گفت:روز حادثه وقتي سوار خودروي شاكي شديم پس از طي مسافت كوتاهي يكي از همدستانمان كه پايش شكسته بود به خاطر اينكه در تعقيب و گريز احتمالي پليس به دام نيفتد از خودرو پياده شد و ما دو نفر اقدام به زورگيري كرديم. وي ادامه داد: من دستانم را روي دهان شاكي گذاشتم تا او را بترسانم، اما از آنجايي كه دستان قوي‌اي دارم و پيرمرد هم خيلي ضعيف بود، باعث شكسته‌شدن فكش شد. الان حاضرم براي جبران اين حادثه و پيوند عضو، فكم يا عضو ديگرم را به شاكي اهدا كنم.

در ادامه، پرونده به دستور داديار براي بررسي عمل اهداي عضو و به منظور جبران ضرر و زيان ناشي از جرم به پزشكي قانوني فرستاده شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار