رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: از مجموع واحدهای صنعتی غیر فعال و تعطیل استان ایلام، ۱۱۶ واحد امکان احیا شدن را دارند.
کد خبر: ۲۳۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 30 May 2016
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: از مجموع واحدهای صنعتی غیر فعال و تعطیل استان ایلام، ۱۱۶ واحد امکان احیا شدن را دارند.

به گزارش تابناک ایلام ،" یارالله نصیری" اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته از میان ۱۸۳ واحد غیر فعال و تعطیل استان ۱۱۶ واحد امکان احیا شدن را دارند و برای فعالیت مجدد این واحد ها مبلغ ۹۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: تعداد ۶۷ واحد صنعتی تعطیل در سطح استان وجود دارد که مبلغ بدهی های آنها از میزان دارایی هایشان بیشتر بوده و به نظر می رسد امکان بازگشت مجدد آنها به چرخه تولید وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از عزم جدی وزارت متبوع برای فعال سازی واحدهای صنعتی و معدنی راکد خبر داد و گفت: در مرحله ابتدایی همه واحدهای راکد داخل و خارج شهرک های صنعتی احصاء شدند و همچنین دلایل اصلی غیر فعال بودن آنها نیز شناسایی شده است.

نصیری با اشاره به اینکه هم اکنون بالغ بر ۳۵ طرح صنعتی در دست احداث با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۷ درصد در سطح استان وجود دارد، گفت: در صورت رفع موانع و تامین نیازمندی های آنها تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به ترکیب طرح های در دست اجرا با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۷ درصد اضافه کرد: این طرح ها شامل هفت طرح بزرگ و ۲۸ طرح کوچک و متوسط هستند./م



منبع:مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار