عضو شورای شهرایلام درپاسخ به اظهارات شهردارایلام:
انتشار این خبر با تیتر "دربرابر این اتهامات کذب روزه سکوت نخواهم گرفت" درسایت تابناک واکنش صادق نورمحمدی عضو شورای شهر ایلام را بدنبال داشت
کد خبر: ۲۳۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 30 May 2016
روز گذشته شهردار ایلام در مصاحبه با خبرنگار تابناک ایلام با اشاره به مسائل مطرح شده در رسانه ها وفضای مجازی گفته بود اتهامات بی پایه و اساسی که به نقل از برخی اعضای شورای شهر ایلام در رسانه ها منتشر شده را پاسخ خواهد داد.

به گزارش تابناک ایلام ،یزدان قبادیان درادامه مصاحبه با خبرنگار ما ضمن رد اتهامات وارده به خوو با اسم بردن از یکی از اعضای شورا گفته بود:آقای نورمحمدی و یا هر کدام از اعضای شورای شهر باید اثبات کنند که 880 میلیون تومان پول از فضای سبز شهرداری ایلام کم شده و مستندات خود را ارائه دهند.

شهردار ایلام همچنین درادامه بیان داشته بود که ناگفته های زیادی در مورد برخی اعضای شورای شهر ایلام وجود دارد که در حضور خبرنگاران و در آینده ای نزدیک همه آنها را شفاف سازی خواهم کرد.

انتشار این خبر با تیتر "دربرابر این اتهامات کذب روزه سکوت نخواهم گرفت" درسایت تابناک واکنش صادق نورمحمدی عضو شورای شهر ایلام را بدنبال داشت

صادق نورمحمدی باارسال جوابیه ای به این سایت خواستار انتشار آن شد که براساس قانون مطبوعات عینا منتشر می گردد:

((روزه سکوت نگیرید، هرچه میدانید مستند بگویید))

سردبیر محترم سایت تابناک

با سلام و احترام

با توجه به مصاحبه خبرنگار شما، با آقای قبادیان در تاریخ 9 خرداد 1395، چون به طور رسمی از اینجانب صادق نورمحمدی به عنوان مخاطب نام برده شده است، به منظور دفاع از منافع شهر ، شهروندان و تنویر افکار عمومی(در کسوت نماینده مردم شریف شهر ایلام) بر خود لازم می دانم به مطالب زیر اشاره نمایم:

1- در ابتدا به آقای قبادیان توصیه می نمایم که برای ماندن به عنوان شهردار به هر قیمتی، در برابر خواسته های نامعقول، شخصی و غیرقانونی به هیچ کسی باج ندهد، سکوت نکند،هرچه میداند مستند بگوید و یقین داشته باشد که اگر قوانین و ضوابط را اجرا نماید نیازی به باج دادن برای موافقین و مخالفین شما و هر کس دیگری نیست.

2- لازم است برای ادعای خویش مبنی بر کذب و بی اساس بودن مطالب گفته شده از سوی اینجانب به مردم مستندات ارائه نمایید:

الف- آیا برای پاداش های پرداخت شده به افراد خارج از مجموعه شهرداری مصوبه شورا و تاییدیه فرمانداری محترم را دارید؟! (در صورت موجود بودن مصوبه تایید شده شورای اسلامی شهر ایلام یک نسخه برای عموم منتشر فرمایید)

ب- آیا زمین کارگاه شهرداری واقع در نام دنانان در زمان تغییر کاربری دارای سند ثبتی بوده است ؟! (در صورت داشتن سند، یک نسخه برای عموم منتشر فرمایید)

ج- آیا برای پرداخت پاداش به کارکنان و کارگران خدوم شهرداری، در پایان سال به مبلغ چهار میلیاردوچهارصدمیلیون ریال (با توجه به تذکر کتبی و شفاهی به شما ) شفاف سازی نمودید؟!

چرا لیست کامل کارکنان شهرداری و مبلغ اهدا شده (به کارکنانی که از این پاداش منتفع شدند ) برابر بند 8 ماده 71 وظایف شورای اسلامی شهر در اختیار شورا قرار نمی دهید؟!

3- در مورد اقدامات انجام شده در فضای سبز، با توجه به مدارک و مستندات موجود در سازمان فضای سبز، مبالغ پرداخت شده با نوع کار انجام شده در قراردادها مغایر می باشد.

در ضمن در جلسه پاسخ به سوالات اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شما بیان داشتید و تایید نمودید که (مبالغ پرداختی به افرادی پرداخت شده است که عملا در سازمان پارک ها و فضای سبز مشغول به خدمت نبوده اند که در سال جاری این رویه نیز ادامه دارد.)

4- با توجه به ماده 71 وظایف شورای اسلامی ، عملکرد شهرداری تحت نظارت شورای اسلامی شهر می باشد. هرگونه نظارت مالی از وظایف شورا بوده و وقتی که شما برای شهردار ماندن تلاش می کنید موظف به پاسخگویی شفاف و مستند به شورای شهر نیز می باشید.

5- متذکر می شوم که مجدداً نکات گفته شده و مصاحبه های اعضای محترم با اصحاب رسانه را مطالعه بفرمایید و هیچ کسی را تهدید به پیگیری قضایی نفرمایید بلکه به جای تهدید به پاسخگویی شفاف و مستند اقدام کنید. اینجانب به تهدید شما و هیچ شخص دیگری توجه ندارم و برابر سوگند یاد شده پیگیر دفاع از منافع شهر و مردم شهر برابر قانون می باشم.

6- با توجه به عدم پاسخگویی شفاف و مناسب شما به ابهامات و سوالات مطرح شده، در جلسه استیضاح علاوه بر اینکه قانع نشده ام به شما نیز رای اعتماد نداده ام و متذکر می شوم که اکثریت اعضا شورا با استیضاح شما موافق بوده اند.

7- در راستای دفاع از منافع شهر و مردم، بر خود لازم می دانم و تکلیف قانونی و شرعی خود می دانم که هرگونه تخلف از ناحیه هر شخصی در حوزه وظایف شورای شهر را از طریق اختیارات قانونی و مراجع ذی صلاح پیگیری نمایم.

در پایان لازم به ذکر است که طبق قوانین شورای اسلامی شهر، عملکرد شهرداری تحت نظارت شورای اسلامی شهر می باشد و شهردار محترم بایستی با رعایت احترام و صداقت و مستند به ابهامات پیش آمده پاسخگو باشد و همچنین از اداره کل بازرسی استان و دیوان محاسبات خواهشمندم در صورت امکان و برابر قوانین خود ، اقدامات و مستندات مالی و اجرایی شهرداری و شورای شهر ایلام را با دقت و حساسیت کامل مورد بررسی دقیق قرار دهند.

                                                         باتشکر صادق نورمحمدی
                                                                        عضو شورای شهر ایلام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سجاد
|
United States
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
قشنگ جواب داده.ایولا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
چه عجله اي دارين؟؟ حتماً شفاف سازي ميكنه ديگه.. عجله كار شيطانه
ماهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
درود بر شرفت مهندس نورمحمدی.از جانب تو تمام ادعا ها مستند،معقول و برای هر انسان عادلی حقیقت را روشن می کند.انشاالله بدخوان مردم ایلام رسوا بشوند
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
از جناب نور محمدي و ساير اعضا تقدير و تشكر ميكنم واقعا شهر از دست شهردار بي كفايت كه دنبال راحتي خودش است خسته شده. شوراي محترم مردم رو نجات بديد از دست اين اقا
سوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
با سلام خدمت دوست عزیز اقای نورمحمدی
برای مردم شهر ایلام چهره واقعی شما و امثال شما روشن شده که در فاصله سه سال منصوری استیضاح میشه منصور پور شهردار میشه منصور پور استیضاح میشه طاهری سرپرست میشه قبادیان شهردار میشه و در فاصله ی سال سه بار سوال ازش میشه و بعد استیضاح میشه و طاهری دوباره سرپرست میشه چقد زمان میخواین چرا ی بار ی فکر درست در مورد مدیریت شهرداری نکردین فرصت تمومه اما شما هیچکاری نکردین...
چرا نمیگید که پاداش مصوبه داره ولی تو جیب رییس شورا عمدا گم شده و به فرمانداری برا تایید ارسال نشده چرا نمیگین هر سال ازین پاداشا گرفتیم ولی اینبار چون شهردار باصلابت استقامت کرد دربرابر خواسته های نامعقول ما میخوایم با این ایراد کنارش بذاریم مگه شصت درصد پاداش ها برا خودتون نبود چرا بردین و خوردین ولی بعد که همه فهمیدن یکی یکی پس دادین مال سنوات قبل چی اونم پس بدین روا نیست پیرزنی صد تمن به شهرداری بده شهرداری هم به شما تقدیم کنه دوست عزیز ده سال دیگه پیر میشی و بخاطر قصوری ک در حق مردم شهر خودت کردی پشیمان میشی مگه قرار نبود زمین نامدنان فروخته بشه که ساختمان جهاد چهار راه رسالت برای ایجاد پارک با پولش خریداری بشه چرا بحثو جور دیگه بیان میکنید ک مردم به شهردار وقت بدبین بشن منصورپور و قبادیان و طاهری اگه کاراتونو راه بندازن خوبن اگه راه ننداختن میشن دیو که خون مردم میخورن مگه همین اقایون رو خودتون انتخاب نکردین چرا ی اشتباه رو باید چند بار تکرار کنید مگه مردم چند بار باید از اشتباه شما دست بخورن از خدا بترسید و به قول روز اولتون پایبند باشید و خودتونو در برابر خدا قران امام زمان و مردم مسوول بدونید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار