مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام از توسعه اجرای طرح سلامت معنوی در بیمارستان های این استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 31 May 2016

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام از توسعه اجرای طرح سلامت معنوی در بیمارستان های این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛فیض الله رضایتی افزود: این طرح برای نخستین بار با هدف انتقال احکام نماز به بیماران و به منظور ترویج فرهنگ نورانی نماز پارسال به صورت پایلوت در دو بیمارستان مصطفی خمینی(ره) و امام خمینی(ره) شهر ایلام اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اجرا شد، اظهار کرد: آموزش های لازم در زمینه احکام شرعی مورد نیاز بیماران و اجرای فریضه نماز به 280 پرستار و بهیار این مراکز درمانی در قالب طرح سلامت معنوی ارائه شد.

رضایتی یادآور شد: با توجه به استقبال بیماران و پرستاران از اجرای این طرح، امسال تعداد مراکز درمانی زیر پوشش 2برابر و در مجموع به چهار بیمارستان افزایش خواهد یافت.

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام گفت: بسیاری از بیماران به احکام نماز در بیمارستان ها واقف نیستند و با اجرای این طرح پیش بینی می شود این فریضه بین بیماران در مراکز درمانی بیشتر احیا شود.

مدیر ستاد اقامه نماز ایلام همچنین از توزیع اقلامی نظیر مهر، سجاده نماز، قبله نما، خاک تیمم و غیره در اجرای این طرح بین مراکز درمانی استان ایلام برای اینکه در اختیار بیماران گذاشته شود، خبر داد.

مدیر ستاد اقامه نماز ایلام همچنین از اجرای طرح گفتمان خانواده نمازی در این استان با مشارکت آموزش و پرورش تا پایان امسال خبر داد و افزود: در این طرح با مشارکت انجمن اولیا مدارس نشست های مختلفی با موضوع چگونگی دعوت فرزندان به نماز برای اولیا دانش آموزان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار