اولین دست آورد دیدار مروارید با وزیر راه و شهرسازی؛
پس از دیدار محمدرضا مروارید استاندار ایلام با وزیر راه و شهرسازی و قول های مساعد ایشان برای بهبود وضعیت راه های استان غلامرضا شافعی معاونت فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از طرف دولت مامور شده تا وضعیت راه های استان را مورد بازدید قرار داده و زمینه های توسعه بیش از پیش راه های مواصلاتی استان را فراهم آورد
کد خبر: ۲۳۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 01 June 2016

پس از دیدار محمدرضا مروارید استاندار ایلام با وزیر راه و شهرسازی و قول های مساعد ایشان برای بهبود وضعیت راه های استان غلامرضا شافعی معاونت فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از طرف دولت مامور شده تا وضعیت راه های استان را مورد بازدید قرار داده و زمینه های توسعه بیش از پیش راه های مواصلاتی استان را فراهم آورد.

غلامرضا شافعی در ابتدای سفر خود به ایلام در فرودگاه مورد استقبال استاندار و مسئولین استانی قرار گرفت.وی پس از استماع گزارشی از وضعیت راه های استان از زبان مهندس مروارید و مسوولان ، مهندسان و مشاوران فنی نسبت به تامین کسری اعتبارات مورد نیاز آنان و حل مشکلات سازمانی و نیز اخذ مجوز های مورد نیاز در دستگاه ها و وزارت خانه های مربوطه در تهران قول مساعد و اکید داد.
شافعی به اتفاق استاندار ایلام و شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی استان از پروژه های راه سازی و پروژه های مصوب سفر سال 93 رییس جمهوری به این استان بازدید کرد.

شافعی در بازدید از پروژه راه سازی ایلام به مهران گفت: مرز بین المللی مهران و تردد سالانه بالغ بر 7 میلیون نفر از این مرز و از همه مهمتر کنگره ی عظیم اربعین اهمیت توسعه ی راه های استان و خصوصا راه های منتهی به مهران را بیش از پیش نمایان می سازد.

معاون دکتر نوبخت ادامه داد: مهران قلب تپنده راهپیمایی عظیم اربعین بوده و نزدیک ترین و امن ترین مرز ما برای تردد به کشور عراق است.در سالهای گذشته دو برابر مرزهای شلمچه و چزابه از این مرز تردد کرده اند.

وی ادامه داد: به همین علت باید مسئولین استانی و مدیران وزارت راه و شهرسازی بر توسعه راه های استان ایلام و راه ارتباطی ایلام به مهران اهتمام ویژه داشته باشند.

شافعی در خصوص تامین و تحقق اعتبارات این پروژه گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه تخصیص یافته و در آینده ای نزدیک تحقق خواهد یافت.

معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشوردر بازدید از پروژه راهسازی کنجانچم بر تامین منابع مالی این طرح از منابع مختلف از جمله منابع دولتی، استفاده از توان سرمایه گذاری بخش خصوصی و خرید خدمت دولت از سرمایه گذاران تاکید کرد.
وی گفت: باید تلاش نمائیم با جذب منابع لازم نسبت به اتمام پروژه های راهسازی ایلام- کرمانشاه اقدام نمائیم.
حسن نیا معاون سازمان راهداری کشور نیز در ادامه در این بازدی بیان کرد: منابع لازم را برای بهسازی و روکش اسفالت 20 کیلومتر از مسیر ایلام صالح آباد را تامین می کند.
لازم به ذکر است که معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور امروز به همراه استاندار و سایر مسئولین کشوری و استانی از پروژه های راهسازی در مسیرهای ایلام- مهران، ایلام - سرابله حمیل و ایلام- ایوان- اسلام آباد(تونل قلاجه ) بازدید می کند.

شافعی پیش تر ریاست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را برعهده داشت. وی همچنین سابقه فعالیت به عنوان سفیر، وزیر تعاون و وزیر صنایع را در کارنامه خود دارد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
دهلران و ابدانان و دره شهر مال این استان نیستند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار