معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام بر واگذاری زمین های دولتی با کاربری آموزشی به نوسازی مدارس استان برای توسعه فضاهای آموزشی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۴۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 08 June 2016
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام بر واگذاری زمین های دولتی با کاربری آموزشی به نوسازی مدارس استان برای توسعه فضاهای آموزشی تاکید کرد.
به گزارش تابناک ایلام :مهندس" شاپور پولادی"  عصرسه شنبه در نشست شورای تعیین تکلیف اراضی آموزشی شهر ایلام گفت: تعامل وهمکاری دستگاه های اجرایی برای واگذاری اراضی بلااستفاده و اختصاص آنها به فضاهای آموزشی یک ضرورت اساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه بیشترین کسری فضای آموزشی استان در شهر ایلام است ضرورت دارد باید واگذاری زمین های دولتی با کاربری آموزشی به اداره کل نوسازی مدارس استان برای ساخت مدارس جدید در دستور کار قرار گیرد.
مهندس پولادی خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی از فضاهای آموزشی استان به منظور برنامه ریزی برای توسعه فضاهای آموزشی شد. 
وی از آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، دفتر فنی استانداری، شهرداری و فرمانداری ایلام و اداره کل راه و شهرسازی خواست تا کمیته ای به منظور شناسایی نیازمندی های فضاهای آموزشی شهر ایلام تشکیل داده و نتیجه را به این معاونت اطلاع دهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی بیان کرد: بر اساس بررسی های انجام گرفته اکنون 9 قطعه زمین با کاربری آموزشی در شهر ایلام در اختیار راه و شهرسازی قرار دارد که پس از معرفی به نوسازی مدارس باید بر اساس نیاز منطقه، مدارس جدید در آنها ساخته شود.
وی افزود: در این زمینه آموزش و پرورش نیز باید نقاط شهر ایلام را که نیاز به ساخت مدرسه دارند شناسایی و معرفی کند تا عملیات ساخت و ساز مدارس در مناطقی که نیاز است، انجام شود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام نیز در این نشست گفت: اکنون حاشیه غرب و جنوب غربی شهر ایلام با کمبود شدید فضاهای آموزشی برای تحصیل دانش آموزان مواجه است.
سعید هزبری تاکید کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی در صورتی که زمین های دولتی با کاربری آموزشی در تملک این اداره قرار گیرند کار ساخت مدارس در این مناطق انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: در صورت اجرایی شدن این مصوبه بخش مهمی از نیازهای فضاهای آموزشی شهر ایلام به ویژه در جوار مسکن های مهر رفع می شود.
در این نشست مصوب شد نقاط و تعداد مدارس مورد نیاز شهر ایلام مشخص و در نشست هفته آینده این کمیته برای تعیین تکلیف اراضی با کرابری آموزشی ارائه شود./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
کار پسندیده ایست.
انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
کار پسندیده ایست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار