با پیگیری جلال میرزایی انجام شد:
با پیگیری های دکتر جلال میرزایی نماینده مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی مسئولان راه و شهرسازی استان وعده دادند که پروژه آسفالت قسمتی از مسیر پل سیمره به شباب تا پایان خرداد ماه به اتمام خواهد رسید
کد خبر: ۲۴۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 09 June 2016
با پیگیری های دکتر جلال میرزایی نماینده مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی مسئولان راه و شهرسازی استان وعده دادند که پروژه آسفالت قسمتی از مسیر پل سیمره به شباب تا پایان خرداد ماه به اتمام خواهد رسید.
ظهر امروز مهندس میرجعفریان که به اتفاق دکتر جلال میرزایی در محل اجرای پروژه حضور یافته بود به خبرنگار ما گفت : پروژه آحداث واریانت سه و نیم کیلومتری در مسیر پل سیمره به شباب در حال اتمام بوده و تا آخر خردادماه سال جاری آسفالت و تکمیل خواهد شد.
وی ادامه داد: برای اجرا و تکمیل این پروژه با احتساب هزینه خسارت به اراضی مبلغ 3 میلیارد تومان اعتبار صرف خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در ادامه متذکر شد: این پروژه نزدیک به سه سال است که به علل مختلف به تعویق افتاده و امروز خوشبختانه با جدیت همکاران در حال اتمام است.
میرجعفریان همچنین به پروژه یک کیلومتری واریانت سفید خانی در شهرستان سیروان اشاره کرد و گفت : این پروژه نیز در حال حاضر مراحل تکمیلی خود را پشت سر گذاشته و تا پایان خرداد ماه آسفالت و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
مهدس میرجعفریان تصریح کرد : هزینه و اعتبار مورد نیاز برای تاجرا و تکمیل این پروژه به همراه هزینه خسارت به اراضی بالغ بر دو میلیارد تومان خواهد بود.
دکتر جلال میرزایی هم در این بازدید گفت : راه دسترسی مناسب یکی از مهمترین و اصلی ترین نیازهای مردم در استان ایلام است.
وی ادامه داد: مسئولین باید بر این مهم اهتمام ویژه داشته و راه مناسب و استاندارد برای مردم احداث نمایند.
نماینده مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد : دو پروژه واریانت سفید خانی و واریان مسیر پل سیمره به شباب یکی از دغدغه های مردم منطقه بوده که با پیگیری های صورت گرفته به مرز اتمام نزدیک شده اند.
در استان ایلام بالغ بر 3600 کیلومتر راه اصلی و فرعی و .... که بازسازی و مناسب سازی این راه های ارتباطی برای مردم بسیار مهم و حیاتی می باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
درود بر نماینده پیگر و مردمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار