مهندس فتاح خطاب به مردم:
پرویز فتاح ریاست کمیته امداد کشور در ایلام اظهار داشت:به مرزداران غیور ایلامی افتخار کرده و از مردم و مسئولین این استان تقاضا دارم بنده را به عنوان شهروند افتخاری ایلام قبول نمایند
کد خبر: ۲۴۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 14 June 2016

پرویز فتاح ریاست کمیته امداد کشور در ایلام اظهار داشت:به مرزداران غیور ایلامی افتخار کرده و از مردم و مسئولین این استان تقاضا دارم بنده را به عنوان شهروند افتخاری ایلام قبول نمایند.

رئیس کمیته امداد کشور در ادامه اظهار داشت : مسئولین کمیته امداد کشور مصمم هستند که به صورت کاملاً ویژه بحث خدمت رسانی به مددجویان استان را تداوم بخشیده و با ارائه حمایتهای مداوم زمینه اشتغال و خودکفایی این عزیزان را فراهم آورند.

فتاح با اشاره به رشد 11 پله ای رتبه ی اشتغال مددجویان امداد ایلام گفت : رتبه ی اشتغال مددجویان ایلامی در یکی دوسال اخیر رشد چشمگیری داشته است.وی ادامه داد : ولی این کافی نبوده و ما برنامه داریم ایلام را به رتبه های اول کشوری برسانیم.

پرویز فتاح در ادامه اظهار داشت : همه مسئولین کشوری و استانی بدانند که راه کربلا از ایلام می گذرد.ما در زمان جنگ شعار می دادیم که کربلا کربال ما داریم می آییم.امروز راه کربلای دلهای ما از ایلام گذشته و باید به صورت ویژه به این استان و مردمانش خدمت رسانی کرد.

مدد جویان امداد صاحب خانه می شوند

مهندس فتاح در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد : برای مسکن مددجویان روستایی توافقاتی با سپاه امیرالمومنین استان صورت گرفته و قرار شد 650 واحد مسکونی روستایی برای مددجویان کمیته امداد ساخته شود.

وی ادامه داد : برای شهرهای استان نیز در هر شهری زمین آن توسط مسئولین محترم تامین شود کمیته امداد بلافاصله اقدام به ساخت منزل برای مددجویان خواهد کرد.

مهندس پرویز فتاح در 16 فروردین ماه 94 طی حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان عضو هیات امنا و ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار