فرماندار بدره ازاستقرار 10 اداره جدید دراین شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۴۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 15 June 2016

فرماندار بدره ازاستقرار 10 اداره جدید دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام؛سیروس مراد حاصلی اظهار کرد: بدره جدیدترین شهرستان استان ایلام است که در تاریخ 29 خرداد سال 92 ارتقای سطح اداری آن از بخش به شهرستان در هیات دولت دهم مصوب و از تاریخ 11 تیر ماه همان سال این مصوبه برای اجرا ابلاغ شد.

وی افزود: همزمان با اجرای مراحل ارتقای شهرستان 22 اداره به صورت نمایندگی در بدره حضور داشتند که همگی آنها اکنون به مدیریت تبدیل شده اند.

فرماندار بدره به استقرار 10 اداره جدید در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون نمایندگی ثبت اسناد و املاک، هلال احمر، بنیاد مسکن و از همه مهمتر دادگستری برای حل و فصل دعاوی حقوقی مردم در این شهرستان ایجاد و راه اندازی نشده است.

مرادحاصلی خواسته به حق مردم و مسئولان محلی شهرستان از مدیران کل مربوطه را پیگیری و مساعدت لازم برای استقرار این نهادها اعلام و تاکید کرد: تحقق این امر می تواند به کاهش رفت و آمدهای مردم به شهرهای مجاور و مرکز استان منجر و صرفه جویی در هزینه و وقت مردم و افزایش رضایت عمومی شود.

** فعالیت سه انجمن مردم نهاد مبارزه با اعتیاد در شهرستان بدره

فرماندار بدره همچنین از فعالیت سه انجمن مردم نهاد در زمینه مبارزه با معضل مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام، سیروس مرادحاصلی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر به وجود یک اردوگاه ترک اعتیاد و سه انجمن مردم نهاد فعال اشاره کرد و گفت: عملکرد این مراکز مطلوب بوده و توانسته اند رضایت قابل قبولی از سوی نهادهای ناظر کسب کنند.

وی یادآور شد: بهزیستی نیز آمادگی دارد برای افراد رهایی یافته از اعتیاد تمهیدات لازم و اقدامات حمایتی مناسب را انجام و پوشش بیمه ای نیز از آنان داشته باشد.

فرماندار بدره تاکید کرد: افراد یا کارگاه هایی که بتوانند سه تا چهار نفر از افرادی را که موفق به ترک اعتیاد شده باشند را جذب کرده و زیر پوشش خدمات بیمه ای قرار دهد تا سقف 250 میلیون ریال تسهیلات کم بهره به ازای هر نفر اشتغالزایی دریافت خواهند کرد.

** آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان بدره

مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور 120 ورزشکار در قالب 10 تیم از 2 روز پیش در سالن چند منظوره ورزشی تربیت بدنی شهرستان بدره آغاز شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان بدره گفت: تیم های شرکت کننده در این مسابقات در قالب 2 گروه پنج تیمی و به صورت دوره ای با یکدیگر رقابت می کنند.

شیخ محمدی هدف از برگزاری این مسابقات را گرامیداشت ماه مبارک رمضان، افزایش نشاط و شادابی در بین جوانان، پوشش اوقات فراغت، ایجاد روحیه رقابت پذیری و تقویت کار گروهی و همدلی بین جوانان و ورزشکاران اعلام کرد.

وی با اشاره به حضور گرم و پرشور تماشاچیان در ساعات برگزاری مسابقات تاکید کرد: اینگونه برنامه ها در ایجاد روحیه همدلی و همراهی مردم بسیار موثر است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مهدی
|
-
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
بدره در حد یک روستاست. چرا باید بدون حساب روستاها را شهرستان کرد و بارهای مالی به دولت وارد نمود و باعث حجیم تر شدن دولت شد. واقعا بررسی کنید جمعیت مقیم خود بدره نه روستاهای اطرافش چقدر است چه زیر ساختی دارد که شهرستان شده؟؟؟ آیا جمعیت خود بدره 30 هزار نفر بوده که شهر شود چه برسد به شهرستان!!!! متاسفانه فقط به دلیل طایفه بازی و چشم و هم چشمی این کارهای غیر اصولی انجام می شود. شهرستان کمتر از 100 نفر جمعیت مگر معنی دارد؟؟؟؟ فردا مثلا اهالی آبدانان خواستار فرودگاه خواهند شد اهالی مهران خواستار فرودگاه خواهند شد در حالی که مرکز استان فرودگاه مناسب ندارد و همه دنبال موازی کاری هستند. ابتدا باید دید یک منطقه جمعیت مناسب شهر شدن را دارد؟ فرهنگ شهر شدن را دارد یا هنوز با همان فرهنگ عشایر می خواهد شهری شود؟ قابلیت زیر ساختی شهر شدن را دارد یا فقط منتظر بودجه دولتی است؟؟
اگر شرایط را داشت شهر و شهرستان شود
زاگرس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
هر وقت بازدیدی از شهرستانهای ملکشاهی، سیروان ، بدره داشیم مهمترین مشکل تهیه غذا برای همرامان بوده چون فاقد غذاخوری یا رستوران مناسبی هستند و به اجبار باید از کبابیهای کوچک محلی قناعت کرد و آن لحضه یاد شهرستانهای دیگری مثل آبادان، دزفول، مهاباد، کاشان، انزلی، بروجرد، بانه،آمل ، لاهیجان،سیرجان، کیش،....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
با سلام خدمت مسولین محترم شهر بدره درد مردم گرونی کرایه خونه تو شهر بدره هستش مثلا یه نفر با حقوق ماهی یه تومن از کجا بیاره تو بدره خونه رهن کنه به مبلغ 18 میلیون تومن آخه بدره چی داره که اینقد کرایه خونه ها سرسام آور شدن یه کم به فکر مردم باشین به خدا مردم ندارن هر شهرستانی یه مسولی داره اگه مسولین مشکلات مردم رو حل نکن پس چرا نشستن پشت میز تو شهرهای اطراف تهران هم کرایه خونه اینقد گرون نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
بدره همون بخش میموند بهتر بود تا اینکه بشه شهرستان چون مردمش جنبه هیچی ندارن از موقعی اسم شهرستان رو گذاشتن روش همه چیز بدره 100 درصد تغییر کرده در صورت این همه گرونی سرسام آور بدره همون بدره سابقه هیچ تغییری نکرده مسولین خواهشن به فکر مردم باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار