معاون امور عمرانی استاندار ایلام از تصویب 11 مصوبه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰ 15 June 2016

معاون امور عمرانی استاندار ایلام از تصویب 11 مصوبه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی در این استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛شاپور پولادی عصر چهارشنبه در نشست امور زیربنایی و شهرسازی استان اظهار کرد: در این نشست با به رای گذاشتن 17 مصوبه در کارگروه امور زیربنایی و شهر سازی استان 11مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

وی افزود: این مصوبات مربوط به امور تولیدی و زیربنایی شهرستان های دهلران، ایلام، ایوان، دره شهر، ایوان، مهران و بخش چوار است.

معاون عمرانی استاندار ایلام یادآور شد: طرح های خوراک دام و طیور، ذرت خشک کنی، گاوداری شیری 20 راسی، 2 مجتمع گردشگری تفریحی، توسعه طرح قالیشویی، بسته بندی گیاهان دارویی، مرغداری گوشتی، تغییر کابری بخشی از فضای سبز به اداری و مسکونی و تغییر کابری از اداری به تجاری - مسکونی 11 مصوبه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان در این نشست بود.

پولادی اضافه کرد: همچنین در این نشست به بررسی چندین طرح تولیدی و زیربنایی دیگر پرداخته شد و موافقت یا عدم موافقت در خصوص این طرح ها به نشست های بعدی موکول شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن حمایت از اجرای طرح های تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، گفت: شاید در کوتاه مدت اجرای طرح ها در زمین های خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی به نفع متقاضیان باشد، اما در بلندمدت این کار هم به سود دستگاههای خدمات رسان و هم به سود متقاضیان است، هرچند در زمینه اجرای طرح های تولیدی زیربخش کشاورزی، اجرای آنها در شهرک ها و نواحی صنعتی اجبار قانونی ندارد.

پولادی به رعایت قانون در صدور مجوزها اشاره کرد و یادآور شد: ارائه مجوز به طرح هایی که بدون مجوز و توجیه قانونی احداث شده اند، باعث بوجود آمدن رویه غلط شده که منجر به بروز مشکلات عدیده برای دستگاههای اجرایی می گردد.

وی ضمن تاکید بر رعایت ملاحظات زیست محیطی در صدور مجوزها افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست به منظور رعایت دقیق ضوابط زیست محیطی، محدوده طرحهای جامع و هادی شهرها و روستاها را از دستگاههای مرتبط استعلام نماید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار