نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:مسئولان باید به جای تمایل به ارتباط با کشورهای بیگانه ؛توان و پتانسیل داخلی را حمایت و به ظرفیت های صنعتی و تولیدی داخلی تکیه کنند.
کد خبر: ۲۴۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 16 June 2016

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:مسئولان باید به جای تمایل به ارتباط با کشورهای بیگانه ؛توان و پتانسیل داخلی را حمایت و به ظرفیت های صنعتی و تولیدی داخلی تکیه کنند.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در نشست فصلی حلقه صالحین بسیج استان ایلام اظهار کرد: یکی از موضوع های مورد تاکید رهبری مبارزه و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق است که باید جدی گرفته شود.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی تنها با مدیریت جهادی و تکیه به ظرفیت ها و منابع داخلی میسر است به عنوان مثال دستیابی به توانایی ها در حوزه انرژی هسته ای و دانش ساخت موشک با مدیریت جهادی و توان داخلی انجام پذیرفته است.

حجت الاسلام لطفی یادآور شد: مسئولان باید به جای تمایل به ارتباط با کشورهای بیگانه و استفاده از ظرفیت های آنها در بخش های تولیدی و صنعتی، توان و پتانسیل داخلی را حمایت و به ظرفیت های صنعتی و تولیدی داخلی تکیته کنند.

وی تاکید کرد: تکیه به کشورهای بیگانه و سازمان ملل و شورای امنیت در عرصه های مختلف اشتباه است چرا که این کشورها و سازمان ها زیر سلطه آمریکا هستند و برای همه امور خود باید از این کشور سلطه گر اجازه بگیرند.

وی به دولتمردان کشور توصیه کرد با تاسی از گرفتن از قاطعیت رهبر معظم انقلاب در برابر دشمنان و دسیسه های آنها بایستند.

فرمانده سپاه حضرت امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این نشست گفت: اجرای عملیاتی و دقیق مفاد اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان باعث کاهش مشکلات و نیازمندی های کشور می شود البته باید این مقوله، اهمیت و فواید آن برای عموم مردم به شیوه ای ساده تبیین و تشریح شود.

سردار صادق حسینی اظهار کرد: در ایران اسلامی و از جمله استان ایلام ظرفیت های متعدد و مستعد طبیعی، صنعتی، انسانی و تولیدی وجود دارد که بکارگیری این توانایی ها با مدیریت جهادی به جای اتکا به توان خارجی، نیازهای کشور را تامین می کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب یکی از راه های برون رفت کشور از رکود را توجه به صنایع مادر و ایجاد زنجیره های به هم متصل اقتصادی اعلام کردند، افزود: اقتصاد دانش بنیان، استفاده از کالای ایرانی، ایجاد فضای اشتغال، مبارزه جدی با ویژه خواری از دیگر موارد ممورد نظر ایشان در بحث اقتصاد مقاومتی است.

سردار حسینی یادآور شد: جلوگیری از هدر رفت منابع مالی داخلی با ممانعت از ورود کالاهای مشابه و بی کیفیت خارجی، راه اندازی مجدد کارخانه های تعطیل یا نیمه تعطیل، تقویت دانش ایرانی، نگاه ویژه و حمایتی به صنایع کوچک و متوسط از راه های دیگر شکوفایی اقتضاد ایران است.

نشست فصلی بسیجیان عضو حلقه های صالحین با عنوان مدافعان حریم ولایت با حضور ائمه جمعه و جماعات استان، دبیران و سرمربیان هیات های عاشقان ولایت و مربیان بصیرتی نواحی سپاه استان در مجتمع لاله شهر ایلام برگزار شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار