فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران راهبردی ترین برنامه های پلیس در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل را مبارزه قاطع با پدیده قاچاق کالا عنوان کرد.
کد خبر: ۲۴۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 16 June 2016
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران راهبردی ترین برنامه های پلیس در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل را مبارزه قاطع با پدیده قاچاق کالا عنوان کرد.

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار حسین اشتری در نشست خبری در ایلام اظهار کرد: باید با هماهنگی تمامی عوامل نظامی و انتظامی ، دست اندرکاران اجرایی و عموم مردم ضمن رفع نواقص و مشکلات عزیمت زائران در سال های گذشته ، شرایط را برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین در سال جاری فراهم کنیم.

وی یکی از راهبردی ترین برنامه های پلیس در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل را مبارزه قاطع با پدیده قاچاق کالا عنوان کرد و افزود: پلیس این رویکرد را در تمامی استان ها بویژه در مناطق مرزی که به مرزهای دریایی و خشکی ارتباط دارند دنبال می کند.

فرمانده ناجا با یادآوری اینکه پلیس در ماه های اخیر موفقیت های شایان توجهی بویژه در حوزه رویارویی با شبکه ها و باندهای مافیایی قاچاق کالا داشته تصریح کرد: این رویه را با قدرت تمام ادامه و شرایط را برای تحرک و فعالیت این افراد بسیار سخت خواهیم کرد.

سردار اشتری ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات پلیس ایجاد امنیت و برقراری امنیت پایدار در محیط کسب و کار است و در هر جایی از کشور نیازمند سرمایه‌گذاری باشد پلیس آمادگی لازم را برای تامین امنیت محیط کار دارد.

وی ادامه داد: اکنون وضعیت امنیتی در کشور بسیار خوب بوده و اگر در نقاطی لازم است اهتمام بیشتری صورت پذیرد این مهم در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: به تمامی فعالین اقتصادی این اطمینان خاطر را می دهیم که شرایط برای حضور آنان در نقاط مختلف کشور مهیاست و با فراغ بال می توانند در اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی مشارکت داشته باشند.

اشتری با قدردانی از تلاش های مجموعه انتظامی استان ایلام گفت: عملکرد ناجای این استان منجر به کاهش جرائم ، افزایش کشفیات مواد مخدر و قاچاق کالا و برخورد با اراذل و اوباش و ناهنجاری های شده است ، ضمن اینکه کارکنان پلیس در ایلام از نظر سلامت اداری در رتبه های برتر کشور هستند.

گفتنی است سردار اشتری به منظور شرکت در آیین تودیع و معرفی فرماندهان قدیم و جدید انتظامی استان به ایلام سفر کرده است.

در این آیین با تقدیر از سردار علی دولتی فرمانده انتظامی سابق استان ایلام، با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور سردار نورعلی یاری به عنوان فرمانده جدید انتظامی این استان معرفی شد.

این آیین عصر چهارشنبه با حضور استاندار ایلام، نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و شورای اداری استان و پرسنل انتظامی در سالن کوثر فرماندهی انتظامی ایلام برگزار شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار