مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام از اجرای طرح تعطیلی بازار در وقت نماز در چهار شهرستان این استان شامل دره شهر، چرداول، دهلران و ایلام خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱ 16 June 2016
مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام از اجرای طرح تعطیلی بازار در وقت نماز در چهار شهرستان این استان شامل دره شهر، چرداول، دهلران و ایلام خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛فیض الله رضایتی افزود: این طرح از ابتدای امسال به منظور ترویج فرهنگ نماز با هماهنگی کسبه و فعالان این حوزه با همکاری اصناف در این شهرستان ها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بازخورد این طرح در سال گذشته مثبت بوده ادامه داد: رایزنی های لازم در این زمینه با شورای اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شده و در سال جاری بصورت ویژه تر اجرا می شود.

رضایتی با بیان اینکه مغازه های اطراف مساجد با اجرای این طرح در وقت نماز اقدام به تعطیلی کار و کاسبی خود کرده و برای برپایی نماز در مسجد حضور می یابند .

وی گفت: با اجرای این طرح در این شهرستان ها گرایش کسبه و بازاریان برای اقامه نماز اول وقت نیز بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح، با عنوان منهاج نشست های مختلفی با کسبه و بازاریان و ائمه جمعه این چهار شهرستان برگزار شده افزود: پیش بینی می شود این طرح در طول سال های آینده در بازار سراسر استان اجرا تا فرهنگ اقامه نماز در اول وقت احیا شود.

وی همچنین از برگزاری همایش یاوران و فعالان عرصه نماز و برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب نماز با ارائه 50 عنوان در سه مسجد شهر ایلام در هفته آینده در مرکز این استان خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار