فرماندار دهلران گفت: زیرساخت‌های مرز رسمی چیلات دهلران آماده می‌شود.
کد خبر: ۲۴۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 17 June 2016

فرماندار دهلران گفت: زیرساخت‌های مرز رسمی چیلات دهلران آماده می‌شود.


به گزارش تابناک ایلام؛امیدعلی سبزی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه دهلران اظهار داشت: تمام زیرساخت‌های لازم از جمله فیبر نوری و تلفن در مرز رسمی چیلات در حال آماده‌سازی است.

وی با تسلیت وفات حضرت خدیجه کبری(س) ادامه داد: در وصف جایگاه و عظمت  ایشان همین بس که اولین بانویی بودند که به پیامبر اسلام(ص) ایمان آوردند.

فرماندار دهلران با اشاره 6 تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرمایند، امروز اگر مسؤولان با مواد مخدر به سختی مبارزه می‌کنند، این یک حرکت عظیم و جهاد گونه است.

فرماندار شهرستان دهلران با اشاره به شعار سال سازمان جهانی مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: براساس این شعار «ابتدا بشنو»، گوش کردن به کودکان و نوجوانان گام نخست در تربیت اصولی و صحیح آنان است. در این زمینه ماهانه جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان تشکیل می‌شود که در سال گذشته 50 مصوبه دراین خصوص به تصویب رسید.

سبزی با اشاره به لزوم سوق دادن نوجوانان و جوانان به مساجد عنوان کرد: خانواده جایگاهی بسیار مهم و ارزشمند است، زیرا شخصیت نوجوان و جوان در آنجا شکل می‌گیرد که این مهم اهمیت و نقش خانواده‌ها را در تربیت فرزندان نشان می‌دهد.

فرماندار شهرستان دهلران با اشاره به حماسه سیاسی 24 خرداد سال 92 اضافه کرد: در 24 خرداد سال 92 مردم با آگاهی و درایت به برنامه‌های دولت تدبیر و امید رای مثبت دادند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پس از انتخابات 24 خرداد عنوان داشت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری حضور مردم در انتخابات پیوند محکم ایران و ایرانی با آرمان‌های نظام، امام راحل و انقلاب اسلامی بود. 

سبزی برخی از اقدامات و خدمات دولت یازدهم را برشمرد و افزود: تعداد یک میلیون و 270 هزار نفر بازنشسته در کشور وجود دارد که در سال جاری دولت اقدام به افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان کل کشور کرد

وی ادامه داد: در این طرح 82 درصد کل بازنشستگان کشور مشمول این افزایش حقوق شدند.

فرماندار دهلران با اشاره به خدمات صورت گرفته در شهرستان دهلران اظهار داشت: درخصوص مرز رسمی چیلات دهلران تمام زیرساخت‌های فیبر نوری، آب و برق، تلفن و جاده مرتفع شدن بوده و در حال آماده سازی است.

وی گفت: تمام تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم برای بهره‌مندی کل شهرستان از مرز رسمی و بین‌المللی چیلات اندیشیده شده است، زیرا این مرز متعلق به کل شهرستان است.

سبزی به دیگر خدمات دولت در دهلران اشاره کرد و افزود: اتمام پروژه گازرسانی به شهرستان

دهلران، از سرگیری فعالیت سد میمه، افتتاح بند انحرافی سد شهدای محرم با حضور معاون اول رئیس جمهور و به پیمان رفتن 12 کیلومتر از پروژه 4 خطه کردن محور دهلران به اندیمشک از دیگر خدمات دولت در این شهرستان است.

وی با اشاره به افق روشن شهرستان دهلران اظهار داشت: پروژه پتروشیمی دهلران کارهای تعیین سرمایه گذار و مباحث حقوقی آن انجام شده است و به زودی شاهد آغاز به کار این پروژه عظیم خواهیم بود.

فرماندار شهرستان دهلران اضافه کرد: موضوع قرارداد نیروهای بومی کارخانه سیمان دهلران نیز با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته با مسؤولان ارشد آن تعیین تکلیف شده است.

وی با اشاره به خدمات صورت گرفته در خصوص تأمین آب آشامیدنی روستایی در سطح شهرستان دهلران گفت: در سال گذشته 2 روستا در بخش موسیان از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند که در سال جاری 3 حلقه چاه دیگر نیز با همکاری آبفا روستایی در این بخش حفر شده است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار